رپورتاژ آگهی


گذراندن دوره آموزش باریستایی ابتدایی ترین قدم بریا افرادی است که به صنعت قهوه و باریستایی علاقه دارند؛ اما مهم ترین موضوع برای ورود به بازار کار در این زمینه انتخاب یک آموزشگاه است که مطابق با استندارد های ورود به بازار کار دوره آموزش باریستایی و بارتندری را برگذار کند. در این مقاله قصد داریم آموزشگاهی به شما معرفی کنیم که چاشنی یک شروع پر قدرت بوده شما را به صورت تضمینی با گارانتی دوره های آموزشی به یک باریستای حرفه ای مناسب بازار کار تبدیل می کند. نام این آموزشگاه کافی پارس است اگر واقعا علاقه دارید با آموزش باریستایی وارد بازارکار باریستایی شوید اینجا همنجایست که حرفه ای ها آموزش دیده اند.

کاربردی ترین دوره آموزش باریستایی برای ورود به بازار کار

مزایای گذراندن دوره آموزش باریستایی در آکادمی کافی پارس

آموزش باریستایی  و آموزش بارتندری کافی پارس مزایای بسیاری دارد در ادامه به این مزایا می پردازیم تا به شما ثابت شود ما آموزشگاه خوبی را به شما معرفی کرده ایم:

آشنایی با مزیت شرکت در کلاس های باریستا کافی پارس

اگر دغدغه یادگیری کامل و درست را دارید، پیشنهاد ما به شما کافی پارس است، کلاس های کافی پارس به صورت خصوصی و نیمه خصوصی برگذار می شود یعنی در هر کلاس ۱ تا ۳ نفر آموزش میبینند. مزیت برگذاری این نوع کلاس ها این است که هنرجو در محیطی دوستانه و آرام با تعداد نفرات بسیار کم به راحتی آموزش می بیند و همراه با استاد مشکلات خود را برطرف می کند و همیچنین با استفاده از تجهیزات و وسایل حرفه‌ای به تمرین بپردازد. این در مقابل آموزشگاه‌های دیگر که به منظور کسب سود بیشتر، کلاس‌های گروهی با تعداد بیشتری هنرجو برگزار می‌کنند، قرار دارد. در کلاس های آموزشی آموزشگاه ها و موسسیات دیگر، شخصیت‌ها و طرز فکرهای مختلفی در یک کلاس حضور دارند که ممکن است اثربخشی یادگیری را کاهش دهد.

کافی پارس با آموزش های به روز و مناسبی که دارد موجب یادگیری صحیح هنرجو شده و هنرجو با مراجعه به بازار کار به واسطه ی دانش به روزی که کافی پارس به او منتقل کرده است به راحتی در یکی از رستوران ها و کافی شاپ ها استخدام می شود.

کاربردی ترین دوره آموزش باریستایی برای ورود به بازار کار

 مدرک بین المللی دوره باریستا کافی پارس

در اتمام هر دوره ای که شما شرکت می کنید مدرکی که دریافت می کنید بسیار مهم و حائز اهمیت است، چرا که همراه داشتن این مدرک نشان دهنده تخصص شما در آن دوره آموزشی است.

کافی پارس نیز در دوره باریستا، بارتندر و مدیریت کافه خود این چالش را حل کرده و به مزیتی مهم تبدیل کرده است. کافی پارس به تمامی هنرجویانی که در دوره های این آموزشگاه معتبر و حرفه ای شرکت کنند یک مدرک بین المللی و دو زبانه ارئه می دهد. طوری که این مدرک معتبر توانایی تضمین معرفی به بازار کار شما را برطرف می کند.

شما برای ورود به بازار کار و استخدام در کافه ها و رستوران های معتبر احتیاج به مدرک معتبر دارید، مدرک کافی پارس برای این امر عالی است و شما به راحتی می توانید با این مدرک درخواست استخدام بدهید.

در ضمن اگر قصد مهاجرت و استخدام در حوزه باریستایی و بارتندری، خارج از کشور را دارید این مدرک به شما کمک میکند تا یک مهاجرت آسان در این زمینه را تجربه کرده و یک امتیاز عالی برای شماست.

تضمین معرفی به بازار کار توسط آکادمی کافی پارس

آموزشگاه “کافی پارس” به شما فرصتی بی‌نظیر برای ورود به بازار کار در حوزه باریستایی می‌دهد، تضمین معرفی به بازار کار است که از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این آموزشگاه می‌باشد. بسیاری از کافه‌ها و رستوران‌های معتبر ایران نیروی کار خود را از جمله باریستا، بارتندر، ویتر، و … از افرادی که دوره‌های آموزشی کافی پارس را با توجه به نیاز بازار کار گذرانده‌اند، تامین می‌کنند. این به این معناست که تمامی هنرجویانی که به دلیل توانایی‌های حرفه‌ای خود در کلاس‌های کافی پارس ثبت‌نام کرده‌اند، توسط خود کافی پارس به بازار کار معرفی شده و با شرایط و حقوق بهتری استخدام می‌شوند.

راه اندازی کسب و کار پس از آموختن کامل باریستایی

گذراندن دوره آموزشی باریستایی کافی پارس می تواند درهای فراوانی را در بازار کار برای شما باز کند. با اخذ مدرک دوره باریستایی و آموختن قوانین و آموزه ها به شکل صحیح، می توانید به صورت مستقل در کافه ها و رستوران ها کار کنید یا حتی کافه خود را راه اندازی نمایید. همچنین با مهارت هایی که در طول دوره فرا می گیرید، می توانید به صورت باریستای حرفه ای در هتل ها، رستوران های بزرگ یا سایر صنایع مربوطه نیز مشغول به کار شوید.

کاربردی ترین دوره آموزش باریستایی برای ورود به بازار کار

تاثیر یادگیری باریستایی در ورود به بازار کار

دوره آموزشی باریستا به شرکت ‌کنندگان، مجموعه ‌ای از مهارت‌ های اساسی و حرفه ای در زمینه تهیه و سرو نوشیدنی ها، دمنوش ها و خدمات مرتبط با آن را ارائه می‌ دهد. با یادگیری این مهارت ها ورود به بازار کار در این حوزه آسان تر می شود. شما با یادگیری تکنیک ‌ها و فرآیندهای صحیح تهیه نوشیدنی ها از ابتدایی ترین مراحل تا سرو آن ها آشنا خواهید شد. این آموزش ها شامل تهیه قهوه اسپرسو، لاته، کاپوچینو، ماکیاتو، آمریکانو و…. هستند. همچنین میزان و نوع خرد کردن دانه‌ های قهوه و روش ‌های استفاده از دستگاه ‌های آسیاب قهوه را فرا خواهید گرفت.

کار با دستگاه‌ ها و ماشین ‌آلات آماده سازی نوشیدنی ها از دیگر مهارت هایی است که در این دوره کسب می کنید. با برخورداری از اطلاعاتی در رابطه با تنظیمات دما، فشار و چگونگی استفاده از دستگاه های مختلف، می توانید بهره وری بیشتری داشته باشید. در دوره آموزشی باریستایی با انواع مختلف دانه ‌های قهوه نیز آشنا می شوید و درک می ‌کنید که هر نوع دانه چه تاثیری بر طعم و عطر نوشیدنی دارد. روش های خلاقانه و جدید برای تزئین نوشیدنی ها مانند لاته آرت با شیر را نیز می توانید در این دوره ها یاد بگیرید.

علاوه بر این در مرحله سرو نیز آموزش درخشانی در زمینه خدمت رسانی به مشتریان شامل مهارت‌ های موثر ارتباطی، مدیریت زمان و دقیق بودن ارائه داده می شود. در نتیجه با یادگیری این مهارت ها می توانید با موفقیت وارد بازار کار شده و مشتریان زیادی را جذب کنید. آشنایی با مفاهیم بهداشت و ایمنی در محیط‌ کار نیز از دیگر آموزه های این دوره ها است. دوره آموزش باریستا از اجزا عملی و نظری تشکیل شده بوده و با گذراندن این دوره ها می توانید مهارت‌ های لازم برای اجرای حرفه ‌ای و دقیق آموزه ها را کسب نمایید. هر چه بیشتر تمرین کنید، فرصت بیشتری برای پیشرفت و افزایش سرعت عمل خواهید داشت.

سخن پایانی

دوره آموزش باریستا کافی پارس شامل سرفصل های مهمی در رابطه با تهیه و سرو نوشیدنی های متنوع است. این دوره ها برای افرادی که قصد مهاجرت و اشتغال در این زمینه را دارند یا برای افرادی که می خوهند کسب و کار خود را راه اندازی نمایند، مناسب است. آموزش های تخصصی این دوره ها کارآموزان را در زمینه آشنایی و آماده سازی نوشیدنی ها حرفه ای می سازند. یادگیری تمام اصول باریستایی در موفقیت بیشتر و پیشرفت کسب و کار تاثیر قابل توجهی دارد.