رپورتاژ آگهی


ترمیم بینی بدون جراحی (لیفت)

جراحی بینی یکی از عمل‌های جراحی زیبایی در عصر حاضر است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا افراد زیادی در سراسر جهان تصمیم بگیرند به بینی خود فرم دهند و از این طریق صورتی زیباتر و جذاب‌تر داشته باشند. هزینه‌های زیاد جراحی زیبا و همچنین سنگینی این عمل باعث می‌شود تا برخی از افراد به دنبال ترمیم بینی بدون جراحی باشند.  خوشبختانه باید بگوییم که پیشرفت علم پزشکی امکان فرم دهی به بینی بدون انجام عمل‌های جراحی و با هزینه مناسب را فراهم کرده است. اگر به لیفت بینی علاقه‌مند هستید و دوست دارید اطلاعات بیشتری در این باره به دست آورید، مطالعه این مطلب می‌تواند به شما بسیار کمک کند.

کاندیدای ترمیم بینی بدون جراحی

هنگامی که سخن از ترمیم بینی بدون جراحی می‌شود یکی از مهم‌ترین سوالاتی که مطرح می‌گردد این است که چه کسانی برای انجام این روش کاندیدای مناسب‌تری هستند؟

در پاسخ باید بگوییم اگر جزو این افراد هستید، لیفت بینی بدون برای شما بسیار مطلوب است:

  • افرادی که دارای قوس و قوز بینی کم یا متوسط هستند و می‌خواهند آن را رفع کنند.
  • افرادی که قبلا جراحی بینی را تجربه کرده‌اند اما نتیجه حاصل شده مورد رضایتشان نبوده است.
  • افراد علاقه‌مند به رفع تورفتگی و غیرقرینگی بینی.
  • افراد علاقه‌مند به داشتن بینی‌های سر بالا.
  • افراد علاقه‌مند به رفع غیرقرینگی یا انحراف نوک بینی.

روش‌های ترمیم بینی بدون جراحی

برای ترمیم بینی بدون جراحی چندین روش مهم وجود دارد که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت. همچنین اطلاعات لازم را در رابطه با هر یک در اختیار شما قرار می‌دهیم تا بهتر بتوانید تصمیم بگیرید که کدام یک از این روش‌ها برای شما مناسب‌تر است.

لیفت بینی با فیلر بینی

تزریق ژل یا فیلر بینی یکی از بهترین و کاربردی‌ترین روش‌ها برای فرم‌دهی به بینی است. در این روش ژل‌های مخصوصی به منظور فرم‌دهی بینی تزریق می‌شوند که پس از تزریق حالت خود را حفظ و اینگونه به ترمیم بهتر کمک می‌کنند.

برای انجام ژل بینی ابتدا بی‌حسی تزریق می‌شود سپس پزشک با تزریق فیلر به تیغه میانی و اطراف به فرم‌هی بیشتر کمک می‌کند. این تزریق ممکن است بین ۱۵ تا ۴۵ دقیقه طول بکشد.

ژل‌های پرکننده‌ای که در این روش مورد استفاده قرار می‌گیرند به دو دسته کلی تقسیم‌بندی می‌شوند:

  • ژل لیفت اسید هیالورونیک

این ژل یکی از ژل‌های طبیعی است که در بدن نیز یافت می‌شود و به ترمیم سلول‌ها کمک می‌کند. به همین دلیل ماندگاری بالایی دارد.

  • ژل لیفت بینی اسید پلی لاکتیک

یکی از ژل‌های نیمه طبیعی و زیست سازگار است که فرایند کلاژن سازی را تحریک می‌کند.

لیفت بینی با نخ

لیفت بینی با نخ یکی دیگر از روش‌های ترمیم بینی بدون جراحی است که در سالیان اخیر توسط بسیاری از افراد انجام شده است.

برای لیفت به این روش در ابتدا بینی بی‌حس و ضدعفونی می‌‌گردد سپس با استفاده از سوزنی مخصوص نخ بینی وارد می‌شود. پزشک با حرکت این نخ به ترمیم آسیب‌دیدگی‌ها می‌پردازد. گفتی است که این روش تنها در برخی از افراد نتیجه خوبی نشان داده است و هر ۹ ماه یکبار نیاز به تکرار دارد.

 ترمیم بینی بدون جراحی (لیفت)

لیفت بینی با لیزر

در برخی کلینیک‌های درمانی ادعا می‌شود که از لیزر برای ترمیم بینی بدون نیاز به جراحی استفاده می‌گردد. در این باره باید بگوییم که این روش‌ها معمولا روش‌های تبلیغاتی هستند و هیچ اثرگذاری ندارند. چرا که در عصر حاضر لیزر آنقدر پیشرفت نکرده است که بتواند در زمینه ترمیم بینی بدون جراحی کمک کند.

لیفت بینی با پلکسر

پلکسر بینی یا پلاسماجت یکی از روش‌های ترمیم بینی بدون جراحی است که تنها مختص بینی‌های گوشی است و ممکن است با عوارض مانند درد، سوزش و کبودی همراه باشد. لازم به ذکر است که افراد دارای بینی‌های استخوانی و غضروفی گزینه مناسبی برای انجام این روش زیبایی نیستند. این موضوع رو می‌توان به عنوان یکی از بزرگترین محدودیت‌های پلکسر قلمداد کرد.

برای لیفت بینی به این روش ابتدا بینی ضد عفونی و بی‌حس می‌شود سپس با استفاده از دستگاهی به نام پلکسر گاز رسانه از فاصله کم به بینی تابیده می‌شود تا نقاط دلخواه جمع شود. در پایان به منظور جلوگیری از عفونت بینی ضدعفونی می‌شود.

بهترین روش برای ترمیم بینی بدون جراحی

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که بسیار مطرح می‌شود این است که از میان روش‌های بیان شده برای ترمیم بینی بدون جراحی کدام یک بهتر است؟

ترمیم بینی بدون جراحی (لیفت)

در پاسخ به این سوال مهم باید بگوییم که ترمیم بینی به روش تزریق ژل یا فیلر یکی از بهترین روش‌ها برای فرم‌دهی به بینی بدون جراحی است. این روش نسبت به سایر روش‌های بیان شده ماندگاری بیشتر و عوارض کمتری دارد. همچنین باعث می‌شود تا افراد بینی‌های زیباتر و طبیعی‌تری داشته باشند. البته این نکته را در نظر داشته باشید که انتخاب یک پزشک خبره برای انجام فیلر بینی نیز بسیار مهم و ضروری است. اگر شما در این زمینه نتوانید از پزشکان خبره کمک بگیرید قطعا نتیجه حاصل شده رضایت‌بخش نخواهد بود. به همین دلیل توصیه می‌شود نهایت تلاش خود را به کار گیرید تا متخصصان خبره این حوزه را بیابید و بتوانید نتیجه دلخواه را حاصل کنید.

جمع بندی

در این مطلب در رابطه با ترمیم بینی بدون جراحی صحبت کردیم و گفتیم که در میان روش‌های غیرجراحی که برای فرهم‌دهی بینی استفاده می‌شود، تزریق فیلر گزینه مناسب‌تری است.

ما در کلینیک دکتر محمد حسین کره ئی بهترین خدمات را به افراد علاقه‌مندی که دوست دارند بینی خود را با تزریق ژل ترمیم کنند، ارائه می‌دهیم. لازم به ذکر است که کیفیت خدمات در مجموعه‌ ما با هیچ یک از مجموعه‌های همکار قابل قیاس نیست. همین موضوع نیز باعث شده است تا افراد بسیاری تصمیم بگیرند برای انجام خدمات زیبایی به کلینیک ما مراجعه کنند. اگر شما نیز از این دسته افراد هستید با در دست داشتن آدرس و شماره تلفن ما می‌توانید نسبت به دریافت نوبت اقدام کنید. لازم به ذکر است که دریافت وقت به صورت تلفنی قبل از مراجعه حضوری لازم و ضروری است.

ترمیم بینی بدون جراحی (لیفت)

آدرس و شماره تلفن مجموعه ما به شرح زیر است:

آدرس

تهران، پاسداران، ساقدوش، نبش رحمانیان غربی، پلاک ۶، ساختمان ریحان، واحد ۱۸ طبقه ۳

شماره تلفن

۰۲۱-۲۲۳۰۳۳۶۰

۰۲۱-۲۲۳۰۱۴۱۶

سوالات متداول

  • عوارض ترمیم بینی بدون جراحی چیست؟

کبودی، تورم و امکان دفرمیته شدن بینی از مهم‌ترین عوارض در نظر گرفته برای ترمیم بدون جراحی است. این نکته را در نظر داشته باشید که با دریافت خدمات زیبایی از یک پزشک خبره و کاربلد می‌توانید این عوارض را به طور قابل توجهی کاهش دهید.

  • چه کسانی کاندیدای مناسبی برای لیفت بینی بدون جراحی نیستند؟

لیفت بینی بدون جراحی برای افراد دارای بینی گوشی و بسیار بزرگ، افرادی که قوز بسیار بزرگ و افتادگی بینی دارند و همچنین افراد دارای انحراف در تیغه بینی مناسب نیست.

  • ماندگاری لیفت بینی بدون جراحی چقدر است؟

ماندگاری این روش بسته به شرایط متفاوت است. در حالت طبیعی این ماندگاری بین ۱۲ تا ۱۸ ماه است.

  • دوره نقاهت ترمیم بینی بدون جراحی به روش فیلر چقدر طول می‌کشد؟

دوره نقاهت ترمیم بینی بدون نیاز به جراحی بسیار کوتاه است. همین موضوع نیز این روش را به یکی از محبوب‌ترین روش‌های دستیابی به زیبایی تبدیل کرده است. قرمزی و کبودی‌های حاصل شده از لیفت بینی معمولا در مدت کمتر از یک هفته از بین می‌روند.