جالب و خواندتی


بهترین کباب ترش رشت کجا بخوریم؟

استان گیلان و به ویژه شهر رشت، از جمله مناطقی است که به سرسبزی و زیبایی در ایران شناخته می‌شوند. هوای خنک و آرام، سواحل آرام و دل‌انگیز و جنگل‌های دیدنی، همه به زیبایی‌های این شهر اضافه می‌کنند و هر سال گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کنند. اما زیبایی‌های طبیعی تنها بخشی از جذابیت‌های این شهر نیستند؛

بهترین کباب ترش رشت

غذاهای محلی و به ویژه غیرمحلی نیز جزء ثروت‌های فرهنگی و گردشگری این شهر محسوب می‌شوند. توصیه می شود بدون امتحان کردن غذاهای بی‌نظیر رشت، این شهر را ترک نکنید.

اما بدون شک برخی از غذاهای رشت در بهشت هم یافت نخواهد شد! در ادامه این محتوا به این سوال که بهترین کباب ترش در رشت کجا بخوریم؟ خواهیم پرداخت.

بهترین کباب ترش رشت کجا بخوریم؟

کافه کباب

مجموعه کافه کباب، تمام تلاش خود را کرده‌ تا بهترین غذاها را برای تمام وعده‌های غذایی مهمانان گرامی فراهم کند. غذاهایی که با استفاده از مواد درجه یک و با کیفیت بالا، به مشتریان عزیز سرو می‌شوند. سرآشپزان کافه کباب، افرادی با تجربه هستند و انواع غذاهای محلی، گیلکی، ایرانی و فرنگی را با استفاده از دستورالعمل‌های به‌روز و خاص تهیه می‌کنند و در خدمت مشتریان قرار می‌دهند.

در منوی کافه کباب، دو غذای معروف و محبوب رشت، یعنی کباب ترش رشت و جوجه ترش رشت نیز جایگاه خود را دارند و از محبوبیت زیادی برای مهمانان برخوردارند. برای کسب اطلاعات تکیملی به صفحه مراجعه نمایید.

کباب ترش رشت

کباب ترش رشت به عنوان یکی از غذاهای برجسته منطقه شمال ایران، به خصوص در طبقه غذاهای گیلکی، از طرفداران زیادی برخوردار است. ترکیب طبیعی ترشی و انواع فراوانی از سبزیجات در این غذا، به طعم منحصر به فرد آن افزوده است. به‌طوری که هر ساله، گردشگران و مسافرانی که به شهر رشت سفر می‌کنند، به دنبال تجربه این کباب ترش می‌باشند و بعد از میل کردن این کباب ترش، لذت بی‌نظیری را تجربه می‌کنند. البته، تجربه واقعی و اصیل طعم کباب ترش رشتی، تنها در بهترین رستوران‌های این شهر امکان دارد.

بهترین کباب ترش رشت کجا بخوریم؟

جوجه ترش  رشت

جوجه ترش رشت، یکی از غذاهای گیلکی است که بهترین نمونه آن در کافه کباب در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. این کباب با استفاده از گوشت مرغ تهیه می‌شود و ترشی آن باعث می‌شود تا طعم اصیل‌ترین غذاهای ایرانی با بهترین مواد طبیعی برای شما فراهم شود.

جوجه ترش رشت همانند کباب ترش، یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین غذاهای محلی منطقه شمالی ایران محسوب می‌شود.

آدرس: رشت، گلسار، ابتدای بلوار توحید، نبش فرعی ۱۰۱، رستوران وکافی شاپ کافه کباب

تلفن ثابت ۰۱۳۳۲۱۲۱۵۷۸

ساعت فعالیت: ۷:۳۰ صبح الی ۲۴ شب

بهترین کباب ترش رشت کجا بخوریم؟

رستوران رازقی

کباب ترش رستوران رازقی، یکی از پرطرفدار ترین کباب ها در این رستوران‌ است که روزانه مشتریان زیادی برای صرف کباب ترش به این رستوران مراجعه می کنند. تنوع در منوی رازقی، که کمتر در رستوران‌های دیگر ایران دیده می‌شود، شامل فهرستی از بهترین غذاهای فرنگی، ایرانی و محلی می‌شود که همگی با بیشترین سطح کیفیت به مهمانان ارائه می‌شوند.

مجموعه رستوران رازقی، تلاش کرده‌ تا بتواند ماهرترین سرآشپزها را انتخاب کند و بهترین رسپی‌ها را برای شما فراهم کند. در رسپی کباب ترش رستوران رازقی از ۲۸۰ گرم راسته ی گوساله ی مزه دار شده با رب انار و سبزیجات معطر و گردو استفاده می شود. تضمین مجموعه رستوران‌های رازقی در تمامی شعبات آن، تازگی مواد اولیه و کیفیت بالای آن‌ها است. از این رو، کباب ترشی که در این رستوران ارائه می‌شود، با بهترین طعم و بهترین شکل برای شما که بهترین‌ها را شایسته‌اید، فراهم می‌شود.

همچنین این رستوران از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب به طور پیوسته در حال خدمات رسانی به مردم برای سه وعده اصلی صبحانه، نهار و شام می باشد. توصیه می شود برای تجربه ی طعم بی نظیر کباب ترش در وعده های نهار یا شام به رستوران رازقی سر بزنید.

آدرس: رشت، گلسار، نبش خیابان ۱۲۳

تلفن ثابت: ۳۳۷۲۳۳۲۲ ۰۱۳

ساعت فعالیت: ۷ صبح الی ۲۴ شب

رستوران محرم

رستوران محرم یکی دیگر از رستوران هایی است که کباب ترش آن معروف است و محبوبیت زیادی در بین مهمانان و مشتریان خود دارد. همچنین رستوران محرم یک رستوران با فضای کاملاً اصیل است که همراه با طبخ انواع غذاهای گیلکی می‌باشد. برخی افراد معتقدند که رستوران محرم به عنوان سلطان کباب رشت شناخته می‌شود.

اگرچه فضای داخلی رستوران محرم شیک نیست، اما آنچه این رستوران را ویژه می‌سازد، کیفیت بالا و تنوع بی‌نظیر غذاهای آن مخصوصا کباب ترش آن است. آشپزان ماهر این رستوران در کباب ترش از سبزیجات تازه بومی گیلان و ترکیبات مخصوصی استفاده می کنند و مزه بی‌نظیری از کباب ترش را برای مهمانان ارائه می‌دهند.

رفتن به رستوران محرم از هر نقطه‌ای در شهر به راحتی امکان‌پذیر است و شما می‌توانید با استفاده از اتوبوس یا خودروی شخصی به این رستوران بروید. بنابراین پیشنهاد می شود که طعم کباب ترش اصیل این رستوران را بچشید.

آدرس: رشت، بلوار امام خمینی رو به روی دانشکده دندانپزشکی

تلفن ثابت: ۰۱۳۳۳۶۶۶۰۹۰

ساعت فعالیت: ۱۱ صبح الی ۲۳ شب

رستوران شورکولی

یکی دیگر از رستوران هایی که برای تجربه طعم بهترین کباب ترش در رشت توصیه می شود، کباب ترش شورکولی است که از محبوبیت زیادی در بین مشتریان برخوردار می باشد. کباب ترش در این رستوران با مواد اولیه گوشت، گردو، چوچاق، رب انار، نمک، فلفل، گلپر، تهیه می شود.

طرز تهیه این کباب به این صورت است که پس از پاک کردن گوشت و خرد کردن آن، گردو آسیاب شده به آن اضافه می‌شود و سپس سبزی چوچاق به آن افزوده می شود. در مرحله بعد به مخلوط گوشت و گردو، رب انار ترش، نمک، فلفل و گلپر را اضافه و همه مواد با هم مخلوط می‌شوند تا گوشت مواد را به خود جذب کند.

در نهایت مواد را به مدت یک روز در یخچال استراحت داده تا طعم و مزه بهتری بگیرد. سپس گوشت آماده را روی سیخ کشیده و سرخ می شود.

معمولاً برای کباب ترش در این رستوران از قسمت فیله گوساله استفاده می‌شود، زیرا فیله نرم‌تر است و سریع‌تر پخت می‌شود و مواد روی کباب نمی‌سوزند. همچنین برای علاقمندان به گوشت گوسفندی توصیه می‌شود که کباب ترشی که با گوشت گوسفندی در رستوران شورکولی فراهم می شود را برای یک بار هم که شده امتحان کنید.

آدرس: رشت، گلسار، ابتدای بلوار توحید

تلفن ثابت: ۰۱۳۳۳۱۲۱۷۴۹

ساعت فعالیت: ۷:۳۰ صبح الی ۲۴ شب

رستوران حاج حسین

غذاها و کباب‌های محلی رستوران حاج حسین، که در زبان گیلکی به پلا کباب معروف است، به دلیل استفاده از گوشت تازه گوساله و گوسفند، از کیفیت بالایی برخوردارند. اگر به دنبال رستورانی برای صرف کباب ترش با اصالت هستید، رستوران حاج حسن به شما پیشنهاد می شود. با توجه به نظرات کاربران و مشتریانی که در این رستوران غذا خورده اند، کباب ترش از جمله بهترین کباب‌هایی هست که می‌توانید در رستوران حاج حسین از تجربه خوردن آن‌ لذت ببرید.

آدرس: رشت، میدان زرجوب، در امتداد پل آهنی زرجوب

تلفن ثابت: ۰۱۳۳۳۳۳۲۸۶۰

ساعت فعالیت: ۱۰ صبح تا ۱۲ شب