رپورتاژ آگهی


وقتی صحبت از شهرهای زیبا و دیدنی لیستی تمام نشدنی پیش روی شما قرار می‌گیرد. فرهنگ پر جنب و جوش مردم ژاپن، مناظر خیره کننده این کشور و اماکن تاریخی و تفریحی در هر شهر، که هر بازدید کننده‌ای را به وجد می‌آورد. کوه‌های آتشفشانی، زمین‌های کشاورزی زیبا، مناطق بکر در دل طبیعت، باغ‌ها و شکوفه‌های گیلاس معروف، ساختمان‌ها و معابد دوره ادو تا شهرهای مدرن، رنگارنگ و دلفریب و مردمی پر جنب و جوش انتظار شما را می‌کشند.

در این مطلب قصد داریم به معرفی زیباترین شهرهای ژاپن که حداقل یک بار ارزش دیدن دارند، بپردازیم. پس قبل از تهیه بلیط توکیو یا هر شهر دیگر، این مطلب را حتما مطالعه کنید. تا با آگاهی کامل نسبت به انتخاب مقصد سفر خود به کشور خورشید اقدام کنید.

توکیو

تا حدودی، بزرگترین کلان شهر دنیا و مدرن‌ترین شهر جهان محسوب می‌شود. پایتخت سرزمین طلوع آفتاب و شهری منحصر به فرد که سنت ادو و مدرنیته ژاپن در هم ادغام شده‌اند. توکیو بیش از ۱۳ میلیون نفر جمعیت دارد و یک منطقه متراکم شهری است که تنوع معماری آن کمیاب و مثال‌زدنی است. برج‌های با شکل و ظاهر متنوع، معابد شینتو و بودایی، خیابان‌های پرپیچ و خم و شلوغ، ساختمان‌های طراحان مشهور، باغ‌ها و پارک‌های پر از آرامش، فروشگاه‌های مدرن‌ترین فناوری‌ها، که همه و همه در کنار هم و بدون مشکلی زیبایی مثال‌زدنی شهر را تشکیل می‌دهند.

در توکیو برای هر منظوری و هر سلیقه‌ای جایی یا چیزی وجود دارد. تفریحات شبانه آن نیز متنوع و خیره کننده است. بارهای کارائوکه، رستوران‌های سنتی، نمایش‌های خیابانی و پاساژها، همه برای غرق شدن در یک سفر رویایی آماده و محیا هستند. فقط با برداشتن یک قدم و تهیه بلیط توکیو، برای غوطه‌ور شدن در فرهنگ و فضایی که ژاپنی‌ها سالیان سال پرورش داده‌اند، فاصله دارید.

اوزاکا

اوزاکا کلانشهری با آینده‌ای درخشان است. به لطف برج‌های بلند و مدرن و توسعه شهری بینظیر، که نمونه آن ساختمان آسمان اومدا یا آبنو هاروکاس، بلندترین ساختمان ژاپن است. که ارتفاع آن به بیش از ۳۰۰ متر می‌رسد. و به مانند جواهری در تاج ژاپن می‌درخشد. از طبقه بالای آن، وسعت شهری را مشاهده و تحسین خواهید کرد. قدم زدن در خیابان‌های اصلی شهر نیز به شما نشان می‌دهد که اوزاکا از نظر فناوری چقدر پیشرفته است و گاهی به نظر می‌رسد که در دل یک رمان علمی تخیلی قرار گرفته‌اید.

اوزاکا با تمام مدرن بودنش، ریشه‌های عمیقی در تاریخ و فرهنگ مردم ژاپن دارد. قلعه شهر، رودخانه یودو، معبد شی تنوجی و پارک تنوجی همگی یادآور اهمیت تاریخی این شهر بزرگ در امپراتوری ژاپن هستند.

بنابراین اوزاکا نیز مانند بسیاری دیگر از شهرهای ژاپن، مملو از اماکن تاریخیو سنتی برای گردشگران است. و از غذاهای محلی لذیذی که شهرت جهانی دارند، لذت ببرند. “اوکونومیاکی” املت ژاپنی، “تاکویاکی” کوفته‌های هشت‌پا یا “کیتسون اودون” نودل با توفوی سرخ شده، همه و همه منتظر شما هستند.

کیوتو

کیوتو به عنوان پایتخت فرهنگی و معنوی ژاپن شناخته می‌شود. با معابد و خیابان های پیچ در پیچش، یکی از جذاب‌ترین شهرهای مجمع الجزایر ژاپن است. پایتخت امپراتوری از سال ۷۹۴ تا ۱۸۶۸ که در آن زمان Heian-kyōهیان کیو نامیده می‌شد. و معنی آن پایتخت صلح و آرامش بوده است.

کاخ‌های امپراتوری زیادی مانند کیوتوگوشو، کاخ هیان یا کاخ اومیا، زیارتگاه‌های شینتو و بیش از ۲۰۰۰ معبد در این شهر وجود دارد.، که شاهد نفوذ فرهنگی این شهر در گذشته بوده است. این میراث همگی توسط ساکنان این شهر نگهداری می‌شوند که همین امر سبب شهرت بین‌المللی آن‌ها شده است.

در طول بازدید از کیوتو، به گذشته ژاپن سفر می‌کنید و با سنن اجدادی مردم کیوتو، فرهنگ گیشا در منطقه گیون آشنا می‌شوید.

کانازاوا

این شهر استان ایشیکاوا، به سبب حفظ بی‌نظیر میراث تاریخی خودش، در سرتاسر جهان شناخته شده است. در واقع، این منطقه شامل مناطق مربوط به دوره ادو (۱۶۰۰-۱۸۶۸) هستند که به خوبی به همان شکل حفظ شده‌اند. هر ساله هزاران گردشگر داخلی و خارجی از این مناطق دیدن می‌کنند.

موزه‌ها و معابد کانازاوا فرصتی برای آشنایی بیشتر با این دوره از تاریخ ژاپن هستند. این قلعه که در دهه ۱۵۸۰ ساخته شده، مشرف به شهر است و منظره‌ای استثنایی پیشکش می‌کند. در همان نزدیکی، باغ Kenroku-enکنروکو ان، در قرن هفدهم جای گرفته که با معماری کلاسیک و حوضچه‌های فراوانش، به عنوان قدیمی‌ترین فواره در ژاپن، و همچنین نهرهای آن، شهرت دارد.

عادات غذایی کانازاوا هم به لحاظ نزدیکی به دریا از آن سرچشمه می‌گیرد. فرصتی برای امتحان سوشی میگو و خرچنگ خوشمزه و فراموش‌نشدنی است.

نارا

شهر نارا واقع در منطقه کانسای که به عنوان مهد تمدن ژاپن از آن یاد می‌شود، به واسطه آرامشش مشهور شده است. بسیاری از بناهای تاریخی این شهر ژاپنی از سال ۱۹۹۸ در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار گرفته‌اند. آثاری نظیر سایت باستان‌شناسی کاخ هیجو که بیش از ۱۱۵۰ هکتار مساحت دارد، پنج معبد از هفت معبد بزرگ بودایی نانتو شیچیدای جی و کاسوگا تایشا و زیارتگاه شینتو که قدمت آن به سال ۷۶۸ باز می‌گردد.

فرصتی برای دوستداران طبیعت، که از جنگل‌های وسیع کاسوگایاما بازدید کنند. شهرت این جنگل‌ها بواسطه کوه مقدس بودیسم و ​​شینتو هستند. این اماکن تاریخی به عنوان میراث جهانی توسط یونسکو ثبت شده‌اند. در طول اقامت در نارا، ملاقات با گوزن‌های سیکا، نماد منطقه نیز، غیرمعمول نیست. در بهار، این گوزن‌‍‌ها معمولا در زیر سایه‌ی درختان و شکوفه‌های گیلاس شهر، در حال استراحت هستند. رویایی نیست!

سفری خاطره‌انگیز به ژاپن در فلای‌تودی

خرید بلیط توکیو، اولین قدم برای سفر به این کشور زیبا و تاریخی است. فلای‌تودی، به عنوان یک مرجع معتبر و باسابقه در زمینه خرید بلیط هواپیما، تجربه یک سفر راحت برای شما فراهم کرده است.

در فلای‌تودی، می‌توانید بلیط هواپیما، اتوبوس یا قطار را با قیمت‌های رقابتی خریداری کنید و از تنوع بالا در انتخاب پروازها، قطارها و امکانات سفر بهره‌مند شوید.

همچنین می‌توانید از سایر خدمات سایت یا اپلیکیشن فلای‌تودی از جمله رزرو هتل، خرید بلیط چارتر، صدور ویزا، استرداد بلیط، خرید تور و … استفاده کنید و در صورت بروز هرگونه مشکل، از پشتیبانی ۲۴ ساعته این شرکت کمک بگیرید.

با خرید بلیط ژاپن از فلای‌تودی، سفری راحت و خاطره‌انگیز به این کشور را تجربه کنید!