رپورتاژ آگهی


بازی فری فایر بهتر است یا پابجی

استودیو Garena از استودیو های بازی بوده که توانسته بازی های جالب و هیجان انگیزی را مانند فری فایر آماده و عرضه کند. بازی فری فایر گرافیکی با کیفیت بسیار بالا داشته و گیمر ها می توانند در قسمت های مختلف بازی با وضوح و کیفیت بالا تصاویر را مشاهده کنند. همچنین صداگذاری بازی فری فایر بی نظیر بوده و کیفیت بالایی دارد.

معرفی بازی فری فایر

فری فایر یک بازی اندروید بوده که در سبک بتل رویال طراحی و تولید شده است و برای علاقه مند به بازی های اندرویدی هیجان انگیز مناسب می باشد. برمودا یک محیط بسیار زیبا سرسبز بوده که در اطراف آن چندین جزیره وجود دارد. در بازی نقشه مکان های مختلف محیط طراحی شده و نقشه های بعدی بازی طراحی کاملا متفاوت دارند. در قسمت گسترده زمین برزخ وجود دارد و این برزخ به سه منطقه توسط رودخانه دسته بندی شده است. نقشه جدیدی که به این بازی اضافه شده متشکل از یک منطقه بیابانی عجیب و غریب بوده و از آشفته تریم نقشه های این بازی به کالاهاری اشاره می کنیم که در مناطق مختلف آن سلاح های مختلفی پراکنده هستند.

امکانات بازی فری فایر

فری فایر یک بازی هیجان انگیز و بی نظیر بوده و از بهترین بازی های سبک اکشن به شمار می رود. این گیم بهترین بازی برای افراد علاقه مند به بازی در جزیره دور افتاده می باشد که در میان بازی ها محبوبیت زیادی دارد. این گیم تا به الان توسط میلیون ها بازیکن نصب شده است. از امکانات آن به امکان حرکت به صورت آزادانه در نقشه، کنترل های لمسی روان و بی نظیر، بازی به صورت تیمی، امکان استفاده از سلاح ها و آیتم های مختلف، طراحی عالی و با جزئیات، امکان مبارزه در مقابل بازیکنان زیاد به صورت آنلاین در سراسر جهان اشاره کرد.

معرفی بازی پابجی

معرفی بازی پابجی

استودیو Bluehole بازی پابجی یا PUBG را آماده و منتشر کرده و اولین بار در سال ۲۰۱۷ ماه مارس نسخه کامپیوتری آن منتشر شد و در همان سال در ماه دسامبر نسخه کامل این بازی منتشر شد. بازی پابجی در سال ۲۰۱۸ برای ایکس باکس وان به صورت رسمی عرضه شد. در سال ۲۰۱۸ نسخه رایگان موبایل این بازی منتشر شد. از پرفروش ترین بازی های دنیا می توان بازی پابجی را مثال زد تعداد بازیکن های این بازی بیشتر از ۴۰۰ میلیون نفر می باشد. برای اطلاعات بیشتر در این مورد به سایت ویکتورشاپ مراجعه کنید.

امکانات بازی پابجی موبایل

اگر شما علاقه مند به بازی های چند نفره و آنلاین هستید بازی پابجی می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این بازی را تقریبا می توانید در بسیاری از پلتفرم ها پیدا کنید. در این بازی همراه با صد بازیکن در یک جزیره دور افتاده فرود می آید و باید در این گیم تا پایان بازی زنده بمانید و برای بقا سایر بازیکنان را بکشید. این بازی ساده و هیجان انگیز می باشد. از فاکتور های بسیار مهم در این بازی می توان به در دسترس بودن آن در زمان و مکان مختلف اشاره کرد. شما به راحتی می توانید با گوشی خود به راحتی وارد دنیای بازی شوید و دقایقی هیجان را تجربه کنید.

بر روی بازی پابجی خرید های درون برنامه ای تاثیر نمی گذارد.

فری فایر بهتر است یا پابجی!؟

مقایسه فری فایر یا پابجی

بازی پابجی یک بازی به سبک بتل رویال می باشد و سازندگان این بازی گفته اند اگر آپدیت ۴.۳ بازی پابجی را نصب کنید به این بازی قابلیت جالب کراس پلی بین پلتفرم پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان اضافه می شود و امکان دارد در آینده کاربران ایکس باکس وان و پلی استیشن قادر باشند در سرور های مشترک بازی نمایند. همچنین دو فرد می توانند بر روی کنسول های مختلف بازی کنند. البته پورت های رسمی پابجی PlayerUnknown`s Battlegrounds فقط در کشور چین به صورت آزمایشی منتشر شده است. این بازی به قدری موفق بوده که میزان ثبت نام نسخه موبایل آن در سراسر جهان پیش از ۷۵ میلیون نفر بوده و به دلیل استقبال باشکوه نسخه زبان انگلیسی آن نیز منتشر شد.

خرید یوسی پابجی و جم فری فایر ارزان

از فواید خرید جم بازی فری فایر می توان به تنوع زیاد شخصیت های آن اشاره کرد. شما می توانید در میان شخصیت های بازی فری فایر حق انتخاب داشته باشید و جم فری فایر نقش بسیار مهمی را در بازی ایفا می کند. شما برای خرید یک کاراکتر باید جم فری فایر ارزان را خریداری کنید. شما می توانید با خرید جم فری فایر ویژگی کمک به برد بازی را ارتقا دهید و اقدام به روز کردن اسلحه و سلاح های پیشرفته نمایید. در هر بازی یک ارز دیجیتال خاص وجود دارد با نام یوسی شناخته می شود و باید در بازی برای استفاده از آیتم های آن از یوسی استفاده کنید‌. با خرید و قیمت یوسی پابجی موبایل به راحتی می توانید به آیتم های مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید‌.

جمع بندی

فیر فایر و پابجی از بازی های مشهوری هستند که علاقه مندان به گیم های هیجان انگیز و بی نظیر به آن علاقه مند هستند. در این بازی می توانید حس هیجان واقعی را تجربه نمایید و در این نبرد شما باید در میان صد بازیکن به پیروزی دست یابید. زمانی که جم فری فایر را خریداری می کنید می توانید از امکانات پیشرفته بازی از جمله پت‌ ها، اسکین ها و سایر وسایل های متنوع استفاده کنید. پت را باید بر اساس استراتژی جنگی انتخاب نماید و با انتخاب آن پت را وارد میدان نبرد کرده و از بازی خود لذت ببرید.

منبع: victorshop.net