رپورتاژ آگهی


تور استانبول یکی از گزینه‌هایی است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. این روزها اکثر مردم به سفرهای خارجی و تفریح علاقه مند هستند. البته ممکن است فکر کنید که هزینه‌های سفرهای خارجی بسیار بالاست و هر کسی نمی‌تواند به این کشورها سفر کند اما این تصور کاملا اشتباه است. کشورهای ارزان زیادی وجود دارند که شما با مسافرت به آنها نیاز به پرداخت هزینه‌‌های بالا ندارید. ترکیه نیز یکی از کشورهایی است که به دلیل جذابیت‌های زیاد، مکان‌های دیدنی، مراکز خرید فراوان، هزینه اقامت پایین ومورد توجه بسیاری از مردم در کشور ما قرار گرفته است. البته چند راه کلی نیز برای کاهش هزینه‌های سفر به ترکیه وجود دارد. در این محتوا قصد داریم شما را با راه‌های استفاده از تور استانبول ارزان آشنا کنیم. اگر شما هم داوطلب یک سفر ارزان و راحت به استانبول هستید، بهتر است تا انتهای مقاله امروز ما را همراهی کنید.

اولین نکته برای رزرو تور استانبول ارزان، دقت به زمان سفر

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باعث ارزان شدن تور استانبول خواهد شد، زمان سفر شما به این کشور است. اگر اهل سفر باشید، حتما می‌دانید که برخی کشورها و شهرها در بعضی اوقات سال خلوت‌تر هستند. معمولا زمانی که تعداد مسافران وارد شده به یک کشور کم باشد، هزینه‌های اقامت، پرواز ونیز کاهش پیدا خواهد کرد. پس باید زمان‌های خلوتی در استانبول را پیدا کنید. طبق بررسی‌های صورت گرفته، فصل‌های بهار و پاییز به عنوان بهترین فصول برای سفر ارزان به استانبول شناخته می‌شوند. در این دو فصل، آب و هوای ترکیه عالی است و شما می‌توانید نهایت لذت را در سفر خود تجربه کنید.

فصل بهار یعنی از ماه‌ آوریل تا ژوئن و فصل پاییز یعنی از ماه‌ سپتامبر تا نوامبر، به عنوان بهترین موقعیت برای رزرو تور استانبول شناخته می‌شوند. در این فصول، ازدحام مسافران در سایر نقاط ترکیه کمتر است. کم بودن مسافران باعث می‌شود که هتل‌ها، مسافرخانه‌ها، وسایل حمل و نقل وتخفیف خوبی را به مشتریان خود ارائه دهند. بنابراین بهتر است زمان سفر خود را در یکی از این فصل‌ها انتخاب کنید. در این صورت می‌توانید تا حد زیادی در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید.

اگر این 5 نکته را رعایت کنید تور استانبول برایتان به صرفه تر خواهد شد

تور استانبول با قیمت ارزان و به صرفه

نکته دوم برای تور استانبول ارزان، انتخاب پرواز و فرودگاه مناسب

یکی دیگر از راه‌های رزرو تور استانبول با قیمت به صرفه، انتخاب پرواز و فرودگاه مناسب است. همان طور که می دانید، تمامی پروازها دارای یک قیمت ثابت نیستند. برخی از آنها ارزانتر و برخی نیز گرانتر هستند. هر ایرلاین با توجه به خدمات مختلفی که به شما ارائه می‌دهد، بهای مناسبی را نیز دریافت می‌کند. شما می‌توانید لیست پروازهای استانبول را چک کنید و یکی از آنها را که با بودجه شما متناسب است، برای خود انتخاب نمایید.

یکی دیگر از نکاتی که در انتخاب تور استانبول باید مورد توجه قرار گیرد، انتخاب فرودگاه است. همان طور که می‌دانید ترکیه، یک کشور اوراسیایی است. یعنی بخشی از آن در نزدیکی آسیا و بخشی دیگر در نزدیکی اروپا قرار دارد. دو فرودگاه در استانبول وجود دارند. یکی از آنها در بخش اروپایی واقع شده و ساختار مدرنی دارد. به علاوه مراکز خرید و تفریحی ترکیه نیز بیشتر در قسمت اروپایی استانبول قرار دارند. به همین دلیل هزینه‌های این فرودگاه بسیار بالاست. این در حالی است که یک فرودگاه دیگر به نام صبیحا گوکچن در بخش آسیایی استانبول قرار دارد. این فرودگاه ساختاری قدیمی دارد و از مراکز خرید و تفریحی شهر، دور است. به همین دلیل با وجود هزینه ارزان معمولا از استقبال خوبی برخوردار نمی‌شود.

جالب است بدانید که شما با رزرو تور استانبول در فرودگاه صبیحا گوکچن، می‌توانید هزینه‌های سفر خود را به مقدار قابل توجهی کاهش دهید. اصلا نیازی به نگرانی برای هزینه‌های رفتن به مناطق اروپایی استانبول هم نیست. از فرودگاه صبیحا، مسیرهای حمل و نقل رایگانی برای مسافران در نظر گرفته شده که با استفاده از آنها می‌توانید به راحتی و بدون هزینه، به منطقه اروپایی استانبول بروید.

راه سوم برای تور استانبول ارزان، انتخاب هتل مقرون به صرفه

یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که در انتخاب و رزرو تور استانبول با آن مواجه می‌شوید، محل اقامت است. در استانبول نیز مانند تمامی شهرها، هتل‌هایی برای اقامت وجود دارند که دارای خدمات و امکانات مختلفی هستند. هتل‌های ۵ ستاره، معمولا دارای بالاترین سطح امکانات هستند و رزرو آنها با هزینه‌های بالایی همراه است. هتل‌‌های ۴ ستاره نیز معمولا هزینه‌های بالایی برای اقامت مسافران دریافت می‌کنند. در این بین، هتل‌های سه ستاره و مسافرخانه‌ها، محل مناسب‌تری برای اقامت ارزان به شمار می‌روند. بنابراین اگر به دنبال یک اقامت راحت و ارزان هستید، بهتر است هتل‌ها یا هاستل‌های مقرون به صرفه را انتخاب کنید.

اگر این 5 نکته را رعایت کنید تور استانبول برایتان به صرفه تر خواهد شد

سفر ارزان به شهر استانبول با آفرهای ویژه

روش چهارم برای سفر ارزان به استانبول، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی

همان طور که می‌دانید برای گشت و گذار در استانبول به وسایل حمل و نقل نیاز دارید. استانبول نیز مثل تمامی شهرها دارای وسایل حمل و نقل عمومی و شخصی است. بدیهی است هزینه رفت و آمد با وسایل حمل و نقل عمومی، بسیار کمتر از وسایل حمل و نقل شخصی است. پس بهتر است در جریان سفر و برای رفتن به مناطق مختلف شهر، از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید. برای این کار بهتر است کمی از افراد مطلع و یا مردم محلی پرس و جو کنید. آنها به شما کمک می‌کنند تا بهترین راه حمل و نقل برای رفتن به نقاط مختلف را پیدا کنید.

بهتر است در جریان تور استانبول محل‌های دیدنی، مراکز خرید، مکان‌های تفریحی ورا با ذکر موقعیت مکانی، لیست کنید. به این ترتیب می‌توانید محل‌های نزدیک به هم را شناسایی کنید و با یک تیر چند نشان بزنید. این کار را می‌توانید قبل از سفر و با جست و جو در اینترنت نیز انجام دهید. به این ترتیب می‌دانید که در جریان سفر باید به چه محل‌هایی مراجعه کنید. برای استفاده از خدمات حمل و نقل عمومی، باید یک استانبول کارت دریافت کنید. این کارت را می‌توانید از جاهای مختلفی مثل کیوسک‌های روزنامه فروشی، فرودگاه، ایستگاه مترو وخریداری کنید. با استفاده از این کارت و شارژ کردن آن می‌توانید بدون دردسر از وسایل حمل و نقل عمومی در نقاط مختلف شهر استفاده کنید.

نکته پنجم برای تور استانبول ارزان، انتخاب رستوران‌های ارزان قیمت

یکی دیگر از راه‌های انتخاب تور استانبول ارزان و صرفه جویی در جریان سفر، رفتن به رستوران‌های بین راهی و ارزان قیمت است. بدیهی است در جریان سفر، به صرف غذا و نوشیدنی نیاز دارید. پس بهتر است به رستوران‌هایی مراجعه کنید که غذای ارزانتری به مشتری عرضه می‌کنند. در خیابان‌های استانبول نیز، غذاخوری‌های سیاری وجود دارند که هزینه صرف غذا در آنها بسیار مناسب است. پس می‌توانید از خدمات این غذاخوری‌های سیار نیز استفاده کنید.

به علاوه برخی هتل‌های مورد نظر برای اقامت در جریان تور استانبول، بوفه رایگان صبحانه، نهار یا شام را در اختیار مشتری قرار می‌دهند. با انتخاب چنین هتل‌هایی می‌توانید هزینه خورد و خوراک خود را تا حد زیادی کاهش دهید. در واقع با داشتن یک برنامه صحیح و درست پیش از سفر، می‌توانید سفری راحت، بدون دغدغه و ارزان به استانبول را تجربه کنید.

بررسی آفرها و تخفیف‌های مختلف، پیش از سفر به استانبول

یکی دیگر از راه‌های انتخاب و رزرو تور استانبول با هزینه به صرفه، بررسی آفرها و تخفیفات است. معمولا شرکت‌های هواپیمایی، هتل‌ها، مراکز خرید ودر برخی روزهای سال و به مناسبت‌های مختلف، تخفیفات ویژه‌ای را برای مشتریان خود در نظر می‌گیرند. در صورتی که از این آفرهای ویژه خبر داشته باشید، می‌توانید سفر خود را طوری برنامه ریزی کنید که از این شرایط نهایت بهره را ببرید.

از آن جایی که اطلاع پیدا کردن از چنین تخفیف‌هایی کار سختی است، بهتر است برای این کار به شرکت‌های توریستی معتبر مراجعه کنید. معمولا این شرکت‌ها دارای کارشناسانی هستند که به صورت آنلاین و لحظه ای، اخبار کشورهای مختلف را رصد می‌کنند. کاهش قیمت ارز، وقوع بلایای طبیعی، مناسبت‌های تخفیفاتی واز عواملی هستند که می‌توانند باعث کاهش هزینه تور استانبول شوند. بنابراین با مشورت کردن با افراد آگاه، می‌توانید راهی امن و کم هزینه برای سفر خود پیدا کنید.

استفاده از خدمات یک شرکت توریستی معتبر برای تور استانبول ارزان

تا به این جای کار تلاش کردیم تمامی راه‌های رزرو و انتخاب تور استانبول به صرفه را به شما عزیزان معرفی کنیم. البته تمامی راه کارهای یاد شده شاید به نظر آسان باشند اما نیازمند تجربه زیادی هستند. به همین دلیل بهتر است برای سفر خود به مجموعه ای مطمئن و معتبر اعتماد کنید. یک مجموعه توریستی معتبر، همان چیزی است که به دنبال آن هستید. در چنین مجموعه‌هایی کارشناسان زیادی فعالیت می‌کنند که آگاهی بالایی از شرایط سفر و هزینه‌های اقامت دارند. شما می‌توانید با این افراد مشورت کنید و میزان بودجه خود برای سفر را اعلام نمایید. کارشناسان با بررسی شرایط و میزان بودجه، به شما تورهای مختلفی را پیشنهاد می‌کنند. شما می‌توانید به فراخور نیاز و شرایط خود، یکی از تورهای پیشنهادی را برای سفر انتخاب کنید.

یکی از بهترین شرکت‌ها برای ارائه خدمات مربوط به تور استانبول، مجموعه بوکینگ است. این مجموعه سال هاست که در عرصه خدمات گردشگری فعالیت می‌کند. بنابراین پرسنل در این مجموعه از تجربه و دانش بالایی برخوردارند. آنها با رصد لحظه ای اطلاعات، تلاش می‌کنند تا بهترین و به صرفه ترین تورها را به مشتریان خود پیشنهاد دهند. اگر قصد سفر به استانبول را دارید، بهتر است حتما سری به این مجموعه معتبر بزنید. در ادامه برخی از دلایل اعتماد به بوکینگ را برای شما ذکر می‌کنیم.

  • مجموعه بوکینگ به شما کمک می‌کند تا یک تور استانبول به صرفه و مطمئن را برای خود انتخاب کنید. این مجموعه با تمامی هتل‌های استانبول و هزینه اقامت در آنها آشنایی دارد. بنابراین می‌تواند به شما کمک کند تا محلی امن، راحت و ارزان را برای اقامت خود انتخاب کنید.

  • کارشناسان شاغل در مجموعه بوکینگ، به صورت آنلاین و لحظه ای قیمت تور استانبول هوایی و زمینی را چک می‌کنند. بنابراین با مشورت کردن با این کارشناسان می‌توانید راهی مناسب و سریع برای سفر خود پیدا کنید.

  • کارشناسان مجموعه، ابتدا هدف شما از سفر را در نظر می‌گیرند و سپس تور استانبول مناسبی را به شما پیشنهاد می‌کنند. ممکن است هدف شما از سفر، تجاری، تفریحی، اقتصادی وباشد. کارشناسان به شما می‌کنند تا با توجه به هدف خود از سفر، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

اگر این 5 نکته را رعایت کنید تور استانبول برایتان به صرفه تر خواهد شد

راهنمای سفر به استانبول و کاهش هزینه

خلاصه و جمع بندی مطلب

در این مقاله تلاش کردیم در مورد تور استانبول به شما توضیحاتی دهیم. گفته شد که استانبول، با توجه به نزدیکی به ایران، یکی از بهترین محل‌ها برای مسافرت خارجی محسوب می‌شود. طبق بررسی‌های صورت گرفته، استانبول یکی از کم هزینه‌ترین شهرهای خارجی است که جذابیت‌های زیادی نیز دارد. به همین دلیل سالانه افراد زیادی برای سفر به این شهر زیبا اقدام می‌کنند. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها در جریان سفر به استانبول، هزینه‌های آن است. در این محتوا تلاش کردیم ۵ راه مطمئن برای کاهش هزینه‌های سفر به استانبول را برای شما عزیزان بیان کنیم.

برای مثال در مورد رزرو تور استانبول به صورت هوایی، انتخاب فرودگاه ارزان وتوضیحاتی دادیم. همچنین گفتیم که بهتر است رستورانها و هتل‌های ارزان را در جریان سفر خود انتخاب کنید. در مورد نحوه تهیه استانبول کارت و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی نیز به شما توضیحاتی دادیم. در پایان نیز یک مجموعه معتبر برای رزرو تور استانبول را به شما معرفی کردیم. گفتیم که با اعتماد به مجموعه بوکینگ می‌توانید به راحتی هزینه‌های خود را کاهش دهید. امید است اطلاعات ارائه شده در این مقاله، شما عزیزان را با راه‌های کاهش هزینه در سفر به استانبول آشنا کرده باشد.