رپورتاژ آگهی


اگه میخواید هم زیارت کنید و هم گردشگری، اگه دنبال تفریج و عبادت با هم هستید من به شما سفر به مشهد الرضا رو پیشنهاد می کنم. شما میتونید ضمن زیارت حرم امام رضا (ع) و جلای روح و ذهن خودتون، از  جاهای دیدنی مشهد که اتفاقا خیلی هم زیاد هستند بازدید کنید. جاذبه های گردشگری مشهد در تابستان جلوه های زیبا و هنری دارند که چشم هر بیننده ای رو نوازش می کنند. ما در اینجا به برخی از آنها پرداخته ایم ولی اگر میخواهید ۱۰۰ مکان دیدنی مشهد رو ببینید می توانید به سایت سیری در ایران seeiran.ir سر بزنید و همه جاذبه ها رو با عکس و آدرس کامل ببینید.

آرامگاه نادرشاه

جاهای دیدنی مشهد موزه نادر شاه افشار است، در این موزه آرامگاه نادر شاه افشار نیز واقع شده است و این مسئله یک قابلیت دوگانه به آن میدهد.این باغ مساحت بسیار زیادی دارد که نشان دهنده اقتدار پادشاه ایرانی یعنی نادرشاه افشار است.

آرامگاه نادرشاه

پارک وکیل آباد

پارک وکیل آباد یکی از بزرگ ترین جاذبه های طبیعی مشهد به حساب می آید که در داخل مشهد قرار گرفته است. این پارک در انتهای بلوار وکیل آباد قرار دارد و شما می توانید از این پارک خوش آب و هوا دیدن کنید.

پارک وکیل آباد

سدچالیدره مشهد

اگر به روستای طرقبه رفتید، دیدار از سد چالیدره را از یاد نبرید. چالیدره یکی از دره های فرعی طرقبه است که امکان قایق سواری در سد و ماهیگیری برای گردشگران را فراهم می‌کند. در اطراف این سد چندین رستوران هم هست ولی پیشنهاد ما این است که غذا را در خانه درست کنید و در زیر یکی از آلاچیق های چالیدره بر بدن بزنید که عیشتان تکمیل شود. چالیدره دارای تلکابین نیز هست.

سدچالیدره مشهد

باغ پرندگان مشهد

باغ پرندگان مشهد در منطقه گردشگری تجاری سپاد در مشهد تنها و اولین باغ پرندگان منطقه شرق کشور می باشد که با هزینه بالغ بر نهصد میلیون در شهر مشهد ساخته شده است. در باغ پرندگان مشهد انواع پرندگان با گونه های کمیاب ایرانی، آسیایی و آفریقایی موجود است که برای تامین سلامتی بازدیدکنندگان و پرندگان تیم‌های پزشکی بصورت شبانه روزی در این باغ حضور دارند و باغ پرندگان مشهد با مجوز اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی و سازمان محیط زیست مشهد شروع به کار کرده است.

باغ پرندگان مشهد

اگر میخواهید اطلاعات کاملی از شهر مشهد شامل جاذبه ها، معرفی مشهد، تاریخچه مشهد، هتل ها، غذاها، رستوران ها و سوغات مشهد داشته باشید، حتما مطلب سیری در مشهد را در سایت سیری در ایران مطالعه فرمایید.