رپورتاژ آگهی


فست فودهای کرمان

کرمان یکی از کلان شهرهای ایرانی است که بناهای تاریخی زیادی مانند قلعه دختر و اردشیر را در خود جای داده است. این شهر با وجود جذابیت‌هایی که دارد، اکنون به یکی از قطب‌های اصلی گردشگری ایران تبدیل شده و توانسته بخش بزرگی از مسافران را به سمت خود جذب کند. به همین دلیل روز به روز به امکانات رفاهی این منطقه از ایران اضافه می‌شود و نمونه آنها فست فود و رستوران‌های سطح شهر است. در این مطلب می‌خواهیم به سراغ معرفی فست فودهایی برویم که در کوچه پس کوچه‌های کرمان قرار گرفته و خدمات خود را به مراجعه کنندگان ارائه می‌دهند.

معروف‌ترین فست فودهای کرمان

اگر ساکن کرمان هستید یا قصد دارید به این شهر سفر کنید بهتر است نام فست فودهای زیر را در ذهن خود بسپارید:

فست فود خوب من

فست فود خوب من با ارائه منویی کامل از انواع ساندویچ، پیتزا، پیش غذا و نوشیدنی می‌تواند اولین انتخاب شما برای صرف ناهار یا شام در شهر کرمان باشد. اغلب نظراتی که در مورد این مجموعه ثبت شده نشان دهنده کیفیت خوب غذاها، سرویس‌دهی و به طور کلی ارائه خدمات بوده و به همین دلیل توانسته نام خود را در میان بهترین رستوران‌های شهر قرار دهد. این مجموعه امکان سفارش آنلاین را هم به مشتریان خود داده است. اگر قصد سفارش آنلاین غذا از فست فود خوب من را دارید می‌توانید روی لینک  https://snappfood.ir/restaurant/menu/%D9%81%D8%B3%D8%AA_%D9%81%D9%88%D8%AF_%D8%AE%D9%88%D8%A8_%D9%85%D9%86-r-0jmgn9 کلیک کنید.

فست فود پرسپولیس

این فست فود در خیابان شهید رجائی واقع شده است. یک مجموعه کوچک و بسیار ساده که البته بیشترین فروش غذاهایش مربوط به سفارشات آنلاین است. در فست فود پرسپولیس همه چیز در بهترین شرایط خود قرار دارد. طعم غذاها بی‌نظیر است و حجمی که سرو می‌شود نسبت به قیمت هر ساندویچ بسیار زیاد است. به علاوه نکات بهداشتی در این مجموعه به خوبی رعایت می‌شود. منوی کامل و اطلاعات مربوط به فست فود پرسپولیس را می‌توانید در لینک https://snappfood.ir/restaurant/menu/%D9%81%D8%B3%D8%AA_%D9%81%D9%88%D8%AF_%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D9%BE%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%B3-r-0mzq5y ببینید.

فست فود نوژان

انتخاب بعدی شما برای خرید فست فود در کرمان نوژان است. این سالن در بلوار معلم کرمان واقع شده و انواع غذاهای فست فودی را به شما ارائه می‌دهد. همچنین فضایی را برای نشستن و صرف غذا در اختیار مراجعه کنندگان خود قرار داده است. نوژان دو شعبه دیگر در شهر رفسنجان هم دارد. در تمام شعبات این فست فود کیفیت غذا در سطح بالایی قرار گرفته و می‌توانید انواع پیتزا، سالاد، ساندویچ و پیش غذا را در منوی آنها ببینید. برای خرید اینترنتی فست فود کرمان  می‌توانید نام نوژان را در لینک https://snappfood.ir/service/restaurant/city/Kerman?page=0  پیدا کنید.

فست فود داغ داغ

در بلوار جمهوری کرمان یک فست فود دیگر با نام داغ داغ قرار گرفته که جزو بهترین‌ها در منطقه خود به حساب می‌آید. جذابیت این مجموعه را از همان سر در نورانی و رنگی‌اش می‌توان حس کرد. این مجموعه در یکی از خیابان‌های شلوغ و پر رفت و آمد کرمان قرار گرفته و به همین دلیل است که در بیشتر مواقع شلوغ و پر از مشتری است. فضای بزرگ و میزهای چوبی داخل این مجموعه باعث ایجاد دکوراسیونی مدرن و ساده در آن شده و می‌تواند مشتریان زیادی را در خود جای دهد. هزینه غذاهایی که در داغ داغ سرو می‌شود، بسیار مناسب بوده و باعث شده تا در میان رستوران‌های اقتصادی شهر قرار گیرد.

فست فود سر برگر

سر برگر در بلوار جمهوری واقع شده و یک مجموعه غذایی کوچک و جمع و جور است. با ورود به این فست فود شاهد دو طبقه خواهید بوده که با دکوراسیونی ساده و خودمانی آماده پذیرایی از مراجعه کنندگان است. در سر برگر کرمان، می‌توانید انواع غذاهای فست فودی مانند پیتزا، برگ، ساندویچ، سوخاری و … را سفارش دهید. این غذاها با طعم‌های مختلف تند و ساده مطابق با سلیقه شما تهیه می‌شوند. قیمت مناسب، بهداشت محیط، کیفیت سرویس‌دهی و رفتار محترمانه کارکنان جزو ویژگی‌های مثبت این فست فود است.

بهترین فست فودهای کرمان

فست فود ایتالیایى پارما

پارما در بلوار فارابی واقع شده و یک رستوران مدرن و باکیفیت است. همانطور که از نام این مجموعه پیداست، منوی کاملا ایتالیایی داشته و برای علاقه‌مندان به این سبک غذا یک گزینه ایده‌آل است. محیط داخلی پارما به سادگی و با استفاده از میز و صندلی‌های چوبی تزئین شده و فضایی خودمانی و صمیمی را ایجاد کرده است. همچنین پارکینگ اختصاصی هم دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید.

فست فود ایرانویچ

فست فودهای کرمان

آخرین فست فود در لیست ۷ عددی ما، مربوط به ایرانویچ کرمان است. این مجموعه در میدان کوثر و ابتدای بلوار نصر واقع شده و به دلیل مسیر راحت و کیفیت بالای غذاها در بیشتر مواقع پر از مشتری است. ایرانویچ، دارای شعبات مختلفی بوده و اولین شعبه آن در سال ۱۳۸۴ تاسیس شده است. در تمام شعبات این فست فود غذاها با استفاده از اصول بین‌المللی و مجرب‌ترین متخصصان صنایع غذایی و رستوران تولید شده و به همین دلیل توانسته مشتریان زیادی را به سمت خود جلب کند و اکنون به عنوان یک رستوران زنجیره‌ای تبدیل شود.

سفارش آنلاین غذا از فست فودهای کرمان در اسنپ فود

مطمئنا تعداد فست فودهای موجود در شهر کرمان بسیار بیشتر از مواردی است که در اینجا به آنها اشاره شد. اما موارد عنوان شده جزو باکیفیت‌ترین‌ها هستند و امکانات فوق‌العاده‌ای را در اختیار شما قرار داده‌اند. همانطور که در بالا لینک‌های مربوط به برخی از این فست فودها را دیدید، امکان سفارش آنلاین از آنها وجود دارد.

اغلبشان در اسنپ فود https://snappfood.ir فعال هستند و یک صفحه مخصوص را در این پلتفرم آنلاین به خود اختصاص داده‌اند. با ورود به این صفحات می‌توانید اطلاعات کلی هر فست فود شامل آدرس، ساعت کاری، نظرات مشتریان، منو و قیمت غذاها را ببینید و آنها را به سبد خرید خود اضافه کنید. در نهایت نیز با پرداخت آنلاین مبلغ نهایی خرید، در مدت زمان کوتاهی غذای دلخواهتان برای شما ارسال خواهد شد. اگر شما هم تجربه استفاده از خدمات هر کدام از فست فودهای گفته شده را داشته‌اید، نظرات خود را در مورد طعم غذاها، کیفیت خدمات و سرویس‌دهی آنها با ما به اشتراک بگذارید.

اطلاعات بیشتر اسنپ فود:

بلاگ اسنپ فود: : https://snappfood.ir/blog/مجله-اینترنتی/

آدرس سایت:   https://snappfood.ir/

آدرس اینستاگرام:  https://www.instagram.com/snappfood_ir/

آدرس اپ اسنپ فود: https://snappfood.ir/app