رپورتاژ آگهی


هزینه سفر به دبی

شهر دبی یکی از مهم‌ترین شهرهای امارات متحده عربی است که به دلیل معماری خاص و مدرن خود، جذابیت بسیاری برای گردشگران دارد. این شهر در جنوب شرقی خلیج فارس واقع شده و یکی از بازارهای مهم تجاری، صنعتی و گردشگری جهان، شناخته می‌شود.

دبی، پایتخت امارات متحده عربی، شهری پر از شگفتی و جاذبه‌های گردشگری متنوع است. این شهر با پیشرفت‌های اقتصادی خود، یکی از محبوب‌ترین شهرهای جهان برای توریست‌‌ها و مسافران است. از جاذبه‌ها و مقاصد توریستی دبی می‌توان به بازار مدینه جمیرا، آکواریوم لاست چمبرز، مرکز خرید مرکاتو، برج خلیفه، اسکای دایو دبی و.. اشاره کرد. اگر شما نیز به دنبال یک سفر خاص و جذاب به یکی از شهرهای گردشگری جهان هستید، دبی می‌تواند بهترین گزینه باشد. در ادامه این مقاله قصد داریم هزینه‌ سفر به دبی را مورد بررسی قرار دهیم، بنابراین اگر قصد سفر به دبی را دارید تا انتهای این مقاله با همراه باشید.

هزینه سفر به دبی چقدر است؟

هزینه های سفر به دبی

برای برآورد هزینه درست باید تمام جزییات از جمله هزینه ویزا، هزینه بلیط، هزینه خروج از کشور، هزینه اقامت و حمل و نقل، هزینه خورد و خوراک و هزینه تفریحات را در نظر بگیریم.

هر سفری دارای هزینه های خاص خود است که بهتر است قبل از سفر، آن‌ها را در نظر بگیرید. در ادامه به معرفی هزینه های مختلف سفر به دبی می پردازیم.

هزینه اخذ ویزا:

هزینه های سفر به دبی

هزینه اخذ ویزا از ۱۸۰ درهم شروع می‌شود و با توجه به مدت سفر شما بیشتر می‌شود. مدت صدور ویزای دبی دو هفته است.

هزینه خرید بلیط:

تهیه بلیط سفر یکی از مهمترین مراحل برای برنامه ریزی یک سفر موفق است که امروزه با توجه به پیشرفت فناوری و رایج شدن اینترنت، تهیه بلیط سفر آسان‌تر و سریع‌تر از قبل شده است. هزینه بلیط رفت و برگشت به دبی از ۱۵ میلیون تومان آغاز می‌شود.

هزینه بلیط به نوع پرواز شما بستگی دارد چرا که قیمت بلیط پرواز رفت و برگشت به صورت فرست کلس تا ۱۵۰ میلیون تومان نیز می‌رسد، بنابراین اگر قصد دارید سفری اقتصادی داشته باشید، پروازهای اکونومی انتخاب بهتری است.

هزینه عوارض خروج از کشور:

عوارض خروج از کشور برای بار اول ۴۰۰ هزار تومان است، بار دوم ۶۰۰ هزار تومان و بار سوم به بعد ۸۰۰ هزار تومان است.

هزینه اقامت:

هزینه اقامت در هتل‌های دبی بسته به یک، دو، سه، چهار و پنج ستاره بودن آن‌ها متفاوت است و از ۲ میلیون تومان آغاز و تا ۲۵۰ میلیون تومان ادامه دارد. هر چه هتل به مرکز شهر نزدیک‌تر باشد هزینه اقامت در آن نیز بیشتر است. هتل‌هایی مثل هتل لواندر دبی، هتل سیتی استار،هتل ایبیس الرقه هتل سان اند سندزاز نظر اقتصادی به صرفه‌تراند.

هزینه حمل و نقل:

حمل و نقل در دبی شامل تاکسی، تاکسی اینترنتی، اتوبوس، مترو و اجاره خودرو است. اگر قصد سفر به دبی را دارید مقاله کرایه تاکسی در دبی را بخوانید چرا که کافه رنت به صورت تخصصی این موضوع را مورد بررسی قرار داده است.

هزینه تاکسی و تاکسی اینترنتی بسته به مسافت شما متغیر است اما هزینه بلیط تک سفره مترو و اتوبوس حدودا ۶ درهم است. چناچه قصد دارید آزادانه و بدون دغدغه برای سفر خود برنامه ریزی کنید پیشنهاد ما به شما اجاره خودرو از کافه رنت است چرا که اجاره خودرو نسبت به تاکسی برای شما به صرفه‌تر خواهد بود. همچنین قادر به تغییر برنامه ریزی‌های خود، بدون دغدغه خواهید بود، حریم شخصی شما نیز حفظ می‌شود و در نهایت هزینه‌های سفر نیز به طرز قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

هزینه اجاره خودرو در دبی از ۸۰ درهم آغاز شده و تا بیش از ۱۰۰۰ درهم (برای خودرو های لوکس) ادامه دارد.

هزینه خورد و خوراک:

یکی از جذاب‌ترین و مهم‌ترین هزینه‌های سفر مربوط به خورد و خوراک است، چرا که در دبی انواع رستوران‌های لوکس، غذاخوری‌های محلی و فست فودهای مختلف وجود دارد.

متوسط هزینه هر پرس غذا از ۱۰۰ درهم آغاز و تا ۴۰۰ درهم ادامه دارد.

هزینه تفریحات:

با سفر به دبی شما انتخاب‌های زیادی برای تفریح و خوش‌گذرانی دارید. ایناین تفریحات شامل پارک‌های آبی، شهربازی، برج خلیفه، آکواریوم و دلفیناریوم دبی و..می‌شود که هزینه هر کدام متفاوت است.

به طور مثال هزینه بلیط برج خلیفه برای هر نفر ۱۵۰ درهم است یا شروع قیمت بلیط‌های پارک‌های آبی بسته به نوع پارک از ۲۲۰ درهم آغاز می‌شود و تا ۳۹۰ درهم ادامه دارد.

اجاره خودرو از کافه رنت در دبی:

هزینه های سفر به دبی

در این مقاله هزینه‌های سفر به دبی را مورد بررسی قرار دادیم. همچنین هزینه سفر به دبی بستگی به فصل سفر و مدت اقامت شما نیز دارد. چناچه قصد سفر به دبی را دارید با اجاره خودرو از کافه رنت می‌توانید هزینه‌های سفر خود را به شکل قابل توجهی کاهش دهید.

همکاران ما در کافه رنت به منظور راحتی و سهولت شما به صورت شبانه روزی و به زبان فارسی در مورد شرایط رانندگی در دبی و مشکلات و مسائل اتومبیل خود به شما مشاوره می‌دهند.

امیدواریم که از خواندن این مطلب لذت برده باشید.