رپورتاژ آگهی


یک راه عالی برای کاهش هزینه ویزای توریستی کانادا

اگر اهل سفر به کشورهای خارجی باشید، حتما می‌دانید که به دلیل فاصله زیاد کانادا از ایران، سفر به این کشور جز سفرهای پرهزینه محسوب می‌شود. پس اگر قصد گرفتن ویزای توریستی کانادا و رفتن به این کشور را دارید، احتمالا به دنبال راه هایی هستید که هزینه این سفر را کاهش دهید.

در این مقاله قصد داریم توضیحات کاملی را در مورد پیکاپ پاسپورت کانادا ارائه دهیم که یکی از راه‌های موثر برای کاهش هزینه‌ های ویزای توریستی کانادا به شمار می‌رود. اگر شما هم از علاقه مندان سفر به کانادا هستید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

چرا هزینه ویزای توریستی کانادا و آمریکا بیشتر از شنگن است؟

برای سفر به بیشتر کشورهای جهان نیاز به گرفتن ویزا و یا به بیان دیگر اجازه ورود به آن کشور دارید. برای اخذ این اجازه ورود، باید با در دست داشتن مدارک خود به سفارت کشور مربوطه در ایران مراجعه نمایید و در صورت تایید شخص مصاحبه کننده در سفارت مدنظر، ویزای شما به مرحله ثبت خواهد رسید و پس از درج مهر ویزا در پاسپورت می‌توانید برای سفر آماده شوید.

این روش گرفتن ویزا تقریبا برای بیشتر کشورهای جهان جواب می‌دهد. مثلا برای گرفتن ویزای توریستی شنگن که اجازه ورود به ۲۶ کشور اروپایی را می‌دهد، همه مراحل در ایران قابل انجام است. چون کشورهای حوزه شنگن در ایران سفارت دارند.

 اما برای گرفتن ویزای توریستی کانادا و آمریکا وضعیت فرق می‌کند. آمریکا و کانادا در ایران سفارت ندارند. بنابراین افرادی که قصد گرفتن ویزای توریستی کانادا یا آمریکا را دارند، باید برای دریافت ویزای خود به یکی از کشورهای ترکیه، ارمنستان یا امارات مراجعه کنند.

مراجعه به یک کشور دیگر برای گرفتن ویزا، هزینه هایی همچون خرید بلیط هواپیما، پرداخت عوارض خروج از کشور و رزرو هتل به دنبال دارد و بنابراین ارزان تمام نخواهد شد. از طرف دیگر به جز هزینه مالی، وقت زیادی از شما هم تلف خواهد شد و مجبور هستید چند روز را به سفر اختصاص دهید.

همین سفر خارجی باعث می‌شود که هزینه گرفتن ویزای توریستی کانادا نسبت به ویزای شنگن بالاتر برود. البته این را هم در نظر داشته باشید که اعتبار ویزای توریستی کانادا تا تاریخ انقضای پاسپورت شماست، ولی ویزای شنگن اعتبار کمی دارد و معمولا کمتر از یک ماه است.

پیکاپ پاسپورت یا پیکاپ ویزا ، بهترین راه کاهش هزینه ویزای کانادا

بهترین راه برای کاهش هزینه گرفتن ویزای توریستی کانادا، راهی به نام پیکاپ پاسپورت کانادا یا پیکاپ ویزا کانادا است. کلمه پیکاپ (Pickup) در اصطلاح انگلیسی به معنی برداشتن و یا تحویل گرفتن چیزی و یا کسی است. اما در صنعت توریسم و مهاجرت این کلمه معنی دیگری دارد.

پیکاپ پاسپورت به این معناست که بعد از صدور ویزای شما، کارگزار یک موسسه مهاجرتی معتبر، پاسپورت شما را به دفاتر VAC کانادا در یک کشور خارجی می‌برد و پس از آنکه ویزا بر روی آن چسبانده شد، پاسپورت را به ایران بازگردانده و تحویل شما خواهد داد.

از آنجا که کارگزار موسسه های مهاجرتی چندین پاسپورت را با خود به خارج از کشور برده و بازمی‌گردانند، بنابراین هزینه پیکاپ پاسپورت در مقایسه با سفر شخص به یک کشور خارجی، بسیار ارزان‌تر و به صرفه تر خواهد بود. به همین دلیل بسیاری از متقاضیان ویزا کانادا و آمریکا برای کاهش هزینه های خود و صرفه جویی در وقت، از خدمات پیکاپ پاسپورت استفاده می‌کنند.

هزینه پیکاپ پاسپورت کانادا

یک راه عالی برای کاهش هزینه ویزای توریستی کانادا

اگر جست و جویی میان آژانس‌های مسافرتی متفاوت داشته باشید، متوجه می‌شوید که هر موسسه یک نرخ برای پیکاپ ویزای کانادا اعلام می‌کند. واقعیت این است که هزینه پیکاپ پاسپورت به چند عامل مهم بستگی دارد.

در نظر داشته باشید که پیکاپ پاسپورت یک کار مهم و حساس است. در نتیجه قیمت ارزان برای پیکاپ پاسپورت برای شما مزیت محسوب نمی‌شود، چرا که امکان سواستفاده یا گم شدن پاسپورت شما وجود خواهد داشت.

توجه داشته باشید که هزینه پیکاپ ویزا باید منصفانه و منطقی باشد، اگر عوامل تاثیرگذار در قیمت پیکاپ پاسپورت را بدانید، به خوبی می‌توانید خدماتی را انتخاب کنید که ارزش خرید بالایی را ارائه می‌دهند و به دنبال استفاده از خدمات شرکت های ضعیف یا نامعتبر نخواهید رفت.

برای افزایش آگاهی شما در زمینه نحوه قیمت گذاری پیکاپ پاسپورت، در بخش بعدی عوامل مهم قیمت پیکاپ پاسپورت کانادا را معرفی خواهیم کرد.

عوامل تاثیر گذار در قیمت پیکاپ پاسپورت

از جمله عوامل موثر در هزینه پیکاپ ویزا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • هزینه انجام قانونی پیکاپ پاسپورت : در پیکاپ پاسپورت قانونی، کارگزار موسسه باید هماهنگی های لازم با اداره گذرنامه را انجام دهد و پاسپورت حتما باید به صورت هوایی از کشور خارج شود. از آنجا که هزینه سفر هوایی بیشتر است، شرکت‌های نامعتبر به صورت زمینی و غیرقانونی پاسپورت را از کشور خارج می‌کنند تا هزینه آن کمتر شود. این کار بسیار خطرناک است و شما را به دردسر می‌اندازد.
  • هزینه کیفیت خدمات پستی در کشور مقصد : هنگامی که پاسپورت شما از ایران خارج می‌شود، باید برای سفارت آمریکا یا دفاتر وک کانادا پست شود. حامی مهاجر از بهترین و سریع‌ترین خدمات پستی در کشور مقصد استفاده می‌کند. استفاده از خدمات درجه یک پستی، قیمت پیکاپ ویزا را بالاتر می‌برد.
  • هزینه مربوط به دفاتر خارج از کشور : شرکت های معتبر پیکاپ ویزا، در خارج از کشور هم دفتر دارند. بنابراین پاسپورت‌ها با ضوابط خاصی به این دفترها ارسال می‌شود و امکان گم شدن پاسپورت وجود نخواهد داشت. چون همه چیز دقیق و منظم است. هزینه اداره کردن این دفترها نیز در قیمت پیکاپ پاسپورت تاثیر خواهد گذاشت.
  • هزینه پشتیبانی مستمر و پیگیری لحظه‌ای وضعیت پیکاپ ویزا : هزینه نگهداری از سامانه‌ های پیگیری وضعیت پیکاپ پاسپورت و کارکنانی که همیشه پاسخگوی شما هستند، از جمله عوامل تاثیرگذار در نرخ پیکاپ پاسپورت است. آسودگی خاطر برای شما چقدر ارزش دارد؟ آیا حاضر هستید برای آن هزینه کنید؟ انتخاب با خود شماست.

همه عواملی که در بالا گفته شد، از جمله پارامترهای بسیار مهم برای تعیین نرخ پیکاپ ویزا است. هنگامی که مشغول مقایسه قیمت های آژانس‌های گوناگون هستید، حتما در هنگام تصمیم گیری، عوامل بالا را در نظر بگیرید.

شاید موسسه‌ای وجود داشته باشد که با قیمت ارزان پیکاپ پاسپورت کانادا را برای شما انجام دهد، اما کیفیت خدمات این موسسه به حدی بد باشد که شما را با هزار دردسر و مشکل روبرو کند. مسلما ویزایی که با سختی فراوان آن را دریافت کرده‌اید، ارزش بیشتری برای شما دارد و به خاطر قیمت ارزان پیکاپ پاسپورت، ریسک از دست رفتن آن را قبول نمی‌کنید.

بهترین آژانس پیکاپ پاسپورت کانادا از لحاظ قیمت و کیفیت خدمات

یک راه عالی برای کاهش هزینه ویزای توریستی کانادا

موسسه حامی مهاجر در مقایسه با خدماتی که ارائه می‌کند، بهترین قیمت پیکاپ پاسپورت را میان سایر آژانس‌های دیگر دارد. حامی مهاجر با برقراری تعادل میان سرعت، دقت و امنیت، منصفانه ترین نرخ پیکاپ پاسپورت را به مشتریان ارائه می‌دهد و در قبال دریافت این هزینه، باکیفیت ترین خدمات را به متقاضیان پیکاپ ویزا امریکا یا کانادا ارائه می‌کند.

در صورت نیاز به خدمات حامی مهاجر در این زمینه و دریافت مشاوره رایگان پیکاپ پاسپورت، می‌توانید با شماره ۰۲۱۴۸۴۰۶ تماس بگیرید. کارشناسان حامی مهاجر در مورد تمام مراحل شما را راهنمایی خواهند کرد.