رپورتاژ آگهی


ماجراجویی با مونوپی

سفر و گردشگری ماجراجویانه یک مفهوم جدید در صنعت بزرگ گردشگری دنیا است. در واقع گردشگری ماجراجویانه یک سفر به دل مناطق عجیب، دورافتاده و هیجان‌انگیز است و تفاوت‌های عمده‌ای با گردشگری و سفرهای عادی دارد. این سفر نیازمند برنامه‌ریزی و آماده‌سازی خاص قبل و در حین تور خواهد بود؛ بنابراین باید با بهترین تور مسافرتی به این مناطق سفر کنید.

سفر و گردشگری ماجراجویانه در سراسر دنیا

سفر و گردشگری در سراسر دنیا

به‌طورکلی انواع مختلفی از گردشگری وجود دارد که یکی از مهم‌ترین انواع آن، گردشگری ماجراجویانه است. این نوع سفر به افرادی توصیه می‌شود که عاشق هیجان و کسب تجربه جدید هستند. در سفر و گردشگری ماجراجویانه به مناطق ناشناخته‌ای از دنیا سفر خواهید کرد و این موضوع می‌تواند بسیار جذاب باشد!

در این نوع گردشگری، شما با انجام فعالیت بدنی و گشت‌وگذار در طبیعت و مکان‌های دیدنی از آن‌ها لذت می‌برید و با آداب، رسوم و فرهنگ سایر ملل آشنایی پیدا خواهید کرد.

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که برای داشتن یک سفر ماجراجویانه باید خود را به خطر بیندازند و کارهای عجیب‌وغریب انجام دهند. این موضوع کاملاً اشتباه است! البته که ماهیت سفر ماجراجویانه با انجام تفریحات پر ریسک و خطرناک درهم‌آمیخته شده است؛ اما در هنگام انجام این نوع گردشگری، علاوه بر انجام تفریحات ریسک‌پذیر باید ایمنی گردشگران را هم در نظر گرفت.

به‌طورکلی ماجراجویی‌های نرم و سخت وجود دارند. در ماجراجویی‌های سخت معمولاً کارهای پر ریسک مانند کوهنوردی، غواصی، صخره‌نوردی و … انجام می‌شود. در ماجراجویی‌های نرم فعالیت‌های ساده‌تری مثل دوچرخه‌سواری، اسب‌سواری، قایق‌رانی، پیاده‌روی و … در برنامه‌ی سفر قرار می‌گیرد.

 با انجام گشت‌وگذار در طبیعت‌های بکر و دیدنی، انجام دوچرخه‌سواری و ورزش در این مکان‌ها و بازدید از گونه‌های خاص حیوانی در برخی از کشورها همچون کنیا و نپال، می‌توان به اوج لذت و هیجان رسید.

ویژگی سفر و گردشگری ماجراجویانه

ویژگی های سفر و گردشگری ماجراجویانه

به‌طورکلی برخی از سفرهای گردشگری ماجراجویانه نیاز به کارهایی فراتر از گشت‌وگذار خواهند داشت. در یک سفر ماجراجویانه باید بتوان در سواحل و آب‌های منطقه به قایق‌سواری پرداخت تا از جاذبه‌های گردشگری آبی نیز لذت برد.

سفر دور دنیا با هدف ایجاد یک چالش جدید و فراموش‌نشدنی باعث می‌شود تا گردشگران با افراد زیادی از سراسر دنیا در رابطه باشند و این موضوع خود باعث خواهد شد که با جامعه‌های دیگر و فرهنگ آن‌ها آشنایی بیشتری پیدا کنند.

در بهترین تور مسافرتی باید بتوان برخی از ورزش‌ها و تفریحات هیجان‌انگیز همچون پرواز با پاراگلایدر و هلیکوپتر سواری را هم تجربه کرد. تجربه انجام برخی از تفریحات دیگر همچون بانجی جامپینگ می‌تواند بسیار جذاب و فراموش‌نشدنی باشد. این ویژگی‌ها است که یک سفر معمولی را از یک گردشگری ماجراجویانه جدا می‌کند.

معمولاً در تور سفر خارجی ماجراجویانه نیازی به داشتن تجربه‌های مشابه وجود ندارد و هر فردی می‌تواند در این تورها شرکت کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های سفر و گردشگری ماجراجویانه می‌توان به اکتشاف اشاره کرد. در واقع افراد با هدف اکتشاف ماجراهای مهیج، از یک مکان به مکان دیگر سفر می‌کنند. سفر به برخی از مناطق دنیا که طبیعت و ماجراهای عجیب‌وغریبی دارند، از دیگر ویژگی‌های سفرهای ماجراجویانه است.

این ماجراجویی‌ها برای همه و به‌خصوص قشر جوان جذاب است؛ چون هیجان و تجربه‌ی منحصر به فردی با خود به همراه دارد.

تور سفر خارجی با مونوپی

پلتفرم مونوپی تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا مناطقی از دنیا در قاره‌های مختلف و به‌خصوص افریقا و شرق آسیا که از نظر جغرافیا و شرایط فرهنگی و اقلیمی تفاوت‌های زیادی با دیگر نقاط دنیا دارند را برای گردشگران عزیز در نظر بگیرد. مجموعه مونوپی با تحقیق بسیار، پتانسیل تمامی نقاط دنیا را شناسایی کرده و سعی در معرفی تور سفر خارجی ارزان و هیجان‌انگیز به هم‌وطنان عزیز دارد.

در تور سفر خارجی، بهترین لوژها و هتل‌های منطقه موردنظر برای گردشگران رزرو می‌شود تا افراد پس از گشت‌وگذار به هتل باز گردند و به استراحت بپردازند. در این سفرها، بهترین برنامه تفریحات هوایی برنامه‌ریزی‌شده است و سعی شده تا سفری طبق برنامه و زیر نظر بهترین راهنمایان تور انجام شود.

واضح است که بهترین تور مسافرتی، سفر به مناطق بکر دنیا است که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. مجموعه مونوپی با داشتن یک تیم باتجربه، بهترین آماده‌سازی و برنامه‌ریزی را برای گردشگران انجام می‌دهد تا تا بهترین تجربه‌ی ممکن را از سفر خود کسب کنند. قبل از سفر و گردشگری، تیم مونوپی تمام راهنمایی‌های لازم را در اختیار گردشگران قرار خواهد داد.