رپورتاژ آگهی


حتما شما هم مثل بسیاری از گردشگران، شهر زیبای یزد را به عنوان نقطه شروع سفرتان به مشهد انتخاب کرده‌اید. کلان شهری که قطب پزشکی و فرهنگی ایران محسوب می‌شود و به شهر بادگیرها معروف است. تعداد زیادی از گردشگران قبل از هر سفری به این فکر می‌کنند که مناسب‌ترین وسیله حمل و نقل و رفت و آمدشان به شهر مقصد کدام است؟ آیا وسیله‌ای هست که در کنار صرفه بالای اقتصادی خود، احساس امنیت و آسایش را به مسافران هدیه دهد؟ بلیط رفت و برگشت آن چطور تهیه می‌شود؟ اگر شما هم با این دسته از سوالات مواجه هستید و نمی‌دانید چه راه‌هایی برای سفر به کلان شهر مشهد و خرید بلیط قطار یزد مشهد پیش روی شما قرار دارد، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید ضمن انتخاب بهترین راه، ارزان‌ترین بلیط قطار یزد مشهد را خریداری کنید.

راه های سفر به مشهد از یزد

راه‌های سفر به قطب گردشگری ایران از مبدا یزد

برای هر گردشگری مهم است که بتواند در اجزای مختلف برنامه‌های سفر خود، احساس کند که از امنیت، آسایش و آرامش بالایی بهره‌مند است. همچنین، برخورداری از صرفه بالای اقتصادی، چیزی نیست که گردشگران به آن توجه نکنند؛ چرا که سفر، هزینه دارد و هیچکس دلش نمی‌خواهد تمام بودجه سفر خود را به بلیط‌های گران قیمت رفت و برگشت اختصاص دهد. در ادامه به طور کامل به معرفی هر یک از راه‌های سفر به مشهد از شهر یزد می‌پردازیم.

خودرو شخصی

یکی از معروف‌ترین راه‌های سفر به شهر مشهد، استفاده از خودروی شخصی است. برای این کار، دو مسیر مختلف در دسترس شما قرار دارد. مسیر اول، از مبدا یزد شروع می‌شود و طی مسیری ۹۰۶ کیلومتری، از شهرهای طبس و تربت حیدریه عبور می‌کند و شما را به دومین شهر پرجمعیت ایران می‌رساند. لازم به ذکر است که این مسیر، حدود ۱۱ ساعت زمان می‌برد. مسیر دوم با مسافت ۹۳۵ کیلومتری خود، از طبس و سبزوار گذر می‌کند و پس‌از حدود ۱۲ ساعت به شهر مشهد می‌رسد. بدون شک، احساس خستگی بعد از ۱۲ ساعت رانندگی در ساعات متوالی، امنیت و آسایش سفر شما را با مشکلاتی مواجه می‌کند که لازم است قبل از گرفتن تصمیم قطعی، به عواقب آن توجه کنید. همچنین اگر رابطه خوبی با ترافیک‌‌‌ها سنگین درون شهری ندارید، سفر با خودروی شخصی کار شما را کمی سخت می‌کند.

راه های سفر به مشهد از یزد

هواپیما

یکی دیگر از روش‌های مرسوم سفر به شهر مشهد از مبدا یزد، استفاده از هواپیماست. اگر به نظرتان سفر هوایی، روشی ایده‌آل برای سفر به مشهد است، لازم است بدانید که مدت زمان پیمایش مسافت ۷۰۰ کیلومتری بین این دو شهر با هواپیما، حدود ۶۰ دقیقه می‌باشد. معمولا شرکت‌های هواپیمایی آسمان و ایران ایر، سه بار در هفته، برنامه این پرواز را تدارک می‌بینند و مسافران را از فرودگاه شهید صدوقی یزد به فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد می‌رسانند. فرودگاه شهید صدوقی یزد در دهستان فجر و ۱۰ کیلومتری مرکز این شهر قرار دارد. اگر می‌خواهید در مدت زمانی کوتاه به این فرودگاه برسید، بلوار آزدگان، بهترین مسیر است؛ مسیر کم تردد این بلوار، مسافران را به بخش شرقی فرودگاه شهید صدوقی یزد می‌رساند.

قطار

یکی دیگر از سبدهای اقتصادی و ایمن سفر به شهر مشهد، قطار است. شرکت رجا با ارائه قطار بن ریل غزال در این مسیر، کار متقاضیان این نوع وسیله را آسان کرده است. قطار ۴ تخته غزال، امکان این را فراهم می‌کند که گردشگران بتوانند هر روز یا یک روز در میان، فرصت سفر به شهر مشهد را داشته باشند. اگر به وسیله قطار از شهر یزد به مشهد سفر کنید، در کنار تماشای دشت‌های کویری ایران، در ایستگاه‌های بین راهی بافق، طبس و تربت حیدریه توقف خواهید داشت. لازم به ذکر است که پیمودن این مسافت ۹۰۰ کیلومتری، حدود ۱۴ ساعت زمان می‌برد. به یاد داشته باشید که تهیه آسان بلیط، سفر بدون تاخیر، امنیت بسیار بالای قطار در بین سایر راه‌های سفر زمینی و قیمت اقتصادی بلیط رفت و برگشت آن، مهم‌ترین چیزهایی هستند که با خرید بلیط قطار یزد مشهد به دست می‌آورید.

راه های سفر به مشهد از یزد

خرید بلیط قطار یزد مشهد و سفر به کلان شهر مشهد با فلای تودی

بسیاری از افراد در سفر به شهر دلخواه خود، به راحتی بلیط رفت و برگشت قطار مورد نظرشان را تهیه کرده‌اند و احساس می‌کنند که این روند ثابت در خرید بلیط، در سفر به شهر مشهد هم صدق می‌کند. فراموش نکنید که خرید بلیط قطار یزد مشهد و سفر به قطب گردشگری ایران، مثل سفرهای قبلی‌تان نیست و به سرعت، زمان بندی درست و تحقیقات کافی درباره انواع قطارها، امکانات موجود در آن‌ها و مقایسه قیمت‌ بلیط‌های رفت و برگشت نیاز دارد. این را هم در نظر داشته باشید که پیدا کردن بلیط قطار به علت مجبوبیت و مزیای زیادی که برای مسافران دارد، بسیار حساس‌تر است. اگر می‌خواهید بلیط قطار یزد مشهد را در سریع‌ترین زمان ممکن، با کمترین قیمت موجود در بازار و به آسان‌ترین شکل ممکن تهیه کنید، فلای تودی به عنوان یکی از معتبرترین مراجع رزرو بلیط‌های هر سفر، در کنار شماست تا بتوانید در مسیر خلق تجربه‌ای جدید در سفری جدید قدم بردارید.