جالب و خواندنی


جمع کردن وسایل سفر و بستن چمدان یکی از مشکلاتی ست افرد در وقت سفر با آن رو به رو می شوند. فرقی ندارد سفر شما ۱ روزه است یا چند روزه شما باید بتوانید به بهترین نحو وسایل را در چمدان بسته بندی کنید به طوری که چمدان به راحتی بسته شود.

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که بعد خرید بلیط هواپیما در بستن چمدان دچار مشکل می شوید در ادامه با ما همراه باشید تا با مطرح کردن نکات و ترفندهایی برای بستن چمدان برای سفر به شما در بستن چمدان کمک کنیم.

راهکارهای بهتر بستن چمدان برای سفر +11 ترفند کاربردی

نکاتی برای بستن چمدان

هنگام بستن چمدان و ترفند های آن با رعایت این نکات می توانید به راحتی وسایل را در چمدان بسته بندی کنید. این نکات شامل موارد زیر می باشد.

  • چک لیستی از وسایل مورد نیاز را تهیه کنید و بنویسید.
  • تهیه چمدان مناسب – در خرید چمدان به وزن بیشتر ازظاهر چمدان توجه کنید.
  • لباس ها و وسایل را صحیح در چمدان قرار دهید.
  • وسایل مورد نیاز را روی تخت بچینید.
  • وسایل را در همدیگر قرار دهید تا فضای کمتری اشغال کنند.

راهکارهای بهتر بستن چمدان برای سفر +11 ترفند کاربردی

 ۱۱ترفند برای بستن چمدان در سفر

یکی از بخش های مهم و هیجان انگیز برای سفر بعد خرید اینترنتی بلیط ارزان هواپیما بستن چمدان برای سفر است. همه افراد دوست دارند تمام وسایل ، لباس و کفش هایی که علاقه دارند را با خود به همراه داشته باشند و همین باعث می شود تا چمدان به راحتی بسته نشود. در اینجا ترفندهایی را به شما معرفی می کنیم تا به راحتی وسایل موردنیاز را در چمدان جاسازی کنید.

بهینه سازی فضا

 شما باید وسایل را به صورت بهینه در چمدان قرار دهید تا فضای بیشتری برای وسایل داشته باشید. به عنوان مثال لباس ها را در یکدیگر یا به صورت رول شده در چمدان قرار دهید یا وسایل بهداشتی را به صورت پخش در چمدان نریزید آنها را به صورت بسته بندی در قسمتی از چمدان جای دهید.

همین موارد کوچک موجب می شود تا از فضا به صورت بهینه برای جاسازی وسایل سفرتان استفاده کنید.

وسایل شکننده را در مرکز چمدان قرار دهید

اگر وسیله شکننده ای دارید می توانید آن را در مرکز چمدان بگذارید و دور تا دور آن را از لباس بپوشانید تا مانع از آسیب و شکستن آن شود.

راهکارهای بهتر بستن چمدان برای سفر +11 ترفند کاربردی

اولویت بندی در چیدن وسایل

سعی کنید در قرار دادن وسایل در چمدان وسایل بزرگ و سنگین را در پایین چمدان و در قسمت بالای چمدان وسایل سبک و کوچک را قرار دهید تا نظم دهی بهتری انجام شود و هم وسایل بزرگ و سنگین به بقیه وسایل آسیب وارد نکنند.

استفاده از زیپ کیپ در بستن چمدان

یکی از لوازم ضروری برای بستن چمدان زیپ کیپ است که با استفاده از آن می توانید وسایل خرده ریز را دسته بندی کنید و به صورت مرتب در چمدان قرار دهید تا فضای کمتری را اشغال کنند. برای چیدن زیب کیپ ها بهتر است بسته سنگین را در کف چمدان نزدیک به چرخ قرار دهید و بسته های سبک زیپ کیپ را در بالای چمدان قرار دهید تا تعادل در چمدان برقرار شود.

چیدن لباس از ضخیم به نازک

برای چیدن لباس در چمدان بهتر است اول لباس های ضخیم و کلفت را قرار دهید و سپس لباس های نازکتر را در چمدان بچینید.

مکان امن برای زیورآلات و پول

زیورآلات و پول خود را در کیسه ای جدا و در بین لباس ها قرار دهید .

چیدن لباس رسمی در چمدان

اگر برای سفر کاری یا مراسم رسمی به مسافرت می روید و نیاز است تا لباس رسمی به همراه داشته باشید بهتر است لباس صاف و اتو کشیده را در کف چمدان قرار دهید و بعد قرار دادن بقیه وسایل لازم بقیه لباس و آستین همان لباس رسمی را روی لباس ها و وسایل قرار دهید.

استفاده از تقسیم کننده فضا

تقسیم کننده های فضا در شکل ها و ابعاد مختلفی هستند که به شما در چیدن چمدان کمک می کنند تا لباس ها و وسایل خود را به صورت دسته بندی در چمدان قرار دهید.

راهکارهای بهتر بستن چمدان برای سفر +11 ترفند کاربردی

جای کفش در چمدان

بهتر است کفش ها از هر نوعی هستند صندل، کتانی، مجلسی و… را در گوشه ای از کف چمدان قرار دهید و جوراب ها را می توانید به صورت لول در کفش قرار دهید تا در صورت فشار حالتشان تغییر نکند.

بسته بندی مایعات و وسایل بهداشتی

وسایل بهداشتی و شوینده را دربسته بندی های جدا قرار دهید و بهتر است آنها را جدا از وسایل دیگر قرار دهید. کیسه های زیپی بهترین وسیله برای قرار دادن این وسایل بهداشتی می باشند تا در صورتی که در چمدان ریخت موجب خراب شدن سایر وسایل نگردد.

ورق های رطوبت گیر

اگر می خواهید وسایل در چمدان بوهای عجیب و غریب و رطوبتی نگیرند می توانید از ورق های رطوبت گیر در بین واسل استفاده کنید تا از به وجود آمدن بو در فضای بسته چمدان جلوگیری کنید.

کلام آخر

در این صفحه ترفند های کاربردی را برای بستن چمدان برای شما توضیح دادیم تا کمی از استرسی که برای بستن چمدان و جای دادن وسایل در چمدان دارید کاسته شود.

اگر خرید بلیط هواپیما تهران مشهد را انجام دادید؛ اما هنوز چمدان را نبستید می توانید با این ترفند ها چمدان را به راحتی ببندید و برای سفر آماده باشید و اگر ترفندهای بستن چمدان را به راحتی یاد گرفتید می توانید با خرید بلیط هواپیما از سایت روگو تجربه سفر خوب و لذتبخشی را داشته باشید.

سایت روگو با پشتیبانی قوی به صورت تلفنی و آنلاین آماده خدمت رسانی و پاسخگویی به شماست.