رپورتاژ آگهی


زیبایی مناظر طبیعی امارات متحده عربی هنگامی که از محدوده شهر بیرون می‌روید، در میان تپه‌های شنی طلایی و ستارگان بی شمار، به چشم می‌خورد. امارات کشوری است که از سال ها پیش به دنبال زندگی لوکس و رویایی بوده است. از این رو سعی کرده همواره بهترین خدمات و امکانات را در یک منطقه کویری در اختیار گردشگران قرار دهد. اگر قصد سفر به این کشور را دارید، ما همراه باشید تا بهترین هتل­های صحرایی امارات را بشناسید!

بهترین هتل ­های صحرایی امارات را بشناسید!

قصر السراب؛ یکی از بهترین هتل­ های صحرایی امارات

اقامتگاه بیابانی قصر السراب را در یکی از چشمگیرترین مناطق جهان خواهید دید. صحرای معروف به ربع الخالی یا محله خالی که بخش‌هایی از آن نیز در عمان، عربستان سعودی و یمن قرار دارد. از شهر ابوظبی تا بزرگترین صحرای ماسه‌ای جهان ۹۰ دقیقه با ماشین فاصله دارید؛ منطقه‌ای تاریخی که هزاران سال، گذشته را در خود جای داده و هنوز هم محل زندگی قبایل بادیه‌نشین است.

معماری هتل قصر السراب که شبیه به یک قلعه کوچک ساخته شده است، با چشم انداز بی نظیری از صحرا ترکیب می‌شود. اتاق‌ها و سوئیت‌ها از زیبایی عربی، با فرش‌های طرح‌دار، طاق‌های تزئین‌شده و مبلمان چوب تیره برخوردار هستند. این هتل، ۵۲ ویلا دارای استخرهای خصوصی را در خود جای داده که برای غوطه ور شدن پس از یک روز ماجراجویی در صحرا عالی به نظر می‌رسد. به غیر از صرف غذا در چهار رستوران هتل قصر السراب، می‌توانید از کباب صحرایی لذت ببرید، در تور آشپزی شرکت کنید تا نحوه طبخ غذاهای محلی را بیاموزید یا از مهمانی بادیه‌نشینان زیر آسمان پرستاره شب لذت ببرید. شترسواری علی الخصوص در زمان طلوع و غروب خورشید راهی عالی برای تجربه آرامش در کویر است، در حالی که کسانی که به دنبال کمی فعالیت بیشتر هستند، می‌توانند در تپه‌ها دوچرخه سواری کنند.

آل ماها مجموعه لوکس کویر توچال اسپا

آل ماها مجموعه لوکس کویر توچال اسپا در منطقه حفاظت شده صحرای دبی، تنها ۴۵ دقیقه با ماشین از دبی فاصله دارد. ۴۲ سوئیت چادری توچال، در حالی که مجهز به امکانات رفاهی مدرن هستند، با مبلمان چوبی عتیقه، فرش‌های سنتی و آثار باستانی تزئین شده‌اند که به میراث منطقه اشاره می‌کنند. بهترین قسمت آل ماها کجاست؟ هر سوئیت دارای یک استخر خصوصی با کنترل دما مشرف به صحرا است! باورنکردنی به نظر می­رسد؟

آل ماها، تجربه سرو یک وعده غذایی بی‌نظیر مانند صبحانه شناور در استخر یا یک شام رمانتی روی فرش ایرانی در میان تپه‌های شنی با مشعل‌ها و فانوس‌ها را ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید برای دیدن حیات وحش، تپه‌های شنی، شتر سواری و اسب سواری در بیابان به پیاده روی در طبیعت بروید.

بهترین هتل ­های صحرایی امارات را بشناسید!

ریتز کارلتون راس الخیمه در صحرای الوادی

ریتز کارلتون راس ‌الخیمه واقع در صحرای الوادی، هتلی که به ‌خاطر تجربه‌های متفاوت مسافران شهرت جهانی دارد. اتاق­ها با امکانات لازم مانند قهوه‌ساز و وای‌فای رایگان، با دکوراسیونی متاثر از بادیه‌نشینی طراحی شده‌اند. چوب‌های مشبک زیبا، رنگ‌های خنثی، سقف‌های چادری، دیوارهای آجری گلی و نورپردازی‌های سنتی آن‌ها را به فضاهایی گرم و دل‌انگیز تبدیل کرده است.

شش رستوران در هتل ریتز کارلتون راس‌ الخیمه، تجربه‌های متنوعی از غذا خوردن را برای شما فراهم می‌کند. در این رستوران‌ها می‌توانید سالنی از نوشیدنی‌های متنوع و ناتمام و یا فضای باز مناسب جهت قلیان، آفتاب گرفتن و غذا خوردن در کنار استخر را مشاهده کنید.

در حالی که فعالیت‌های زیادی برای تفریحات هیجان انگیز وجود دارد؛ مانند آموزش اسب‌سواری، یوگای صحرایی، پیاده‌روی در طبیعت و غذا دادن به حیوانات، برای بازدید از آبگرم نیز وقت بگذارید.

Al Wathba از بهترین هتل ­های صحرایی امارات

در Al Wathba Desert Resort & Spa ابوظبی، شما در اتاق‌ها و سوئیت‌های بزرگی اقامت خواهید داشت که امکانات مدرن را با طراحی عربی ترکیب می‌کند. از طرفی مشاهده مناظری بر فراز تپه‌های نارنجی قرمز پراکنده با درختچه‌ها می‌تواند روح شما را نوازش دهد. پس اگر ترجیح می‌دهید از آن منظره زیبا با یک قهوه عربی در دست لذت ببرید، خیالتان از همه چیز راحت باشد.

به همراه سه رستوران عربی، یک رستوران ایتالیایی در Al Wathba Desert Resort & Spa وجود دارد که می‌توانید در آن پاستاهای خوش‌طعم را امتحان کنید. همچنین اسب­های زیبای عربی در باغ اطراف Al Wathba Desert Resort & Spa وجود دارد. این هتل صحرایی انواع خدمات اسپا و ماساژهای صورت و بدن، علاوه‌بر سونا، اتاق‌های بخار، استخرهای شنا، اتاق‌های نمک، غارهای برفی و یک حمام سنتی ترکی را ارائه می‌کند.

بهترین هتل ­های صحرایی امارات را بشناسید!

باب الشمس دبی، یکی از بهترین هتل­ های دبی

باب الشمس در حومه دبی، گزینه مناسبی برای اقامت خانوادگی است. اگر می‌خواهید بدون دور شدن از شهر، در فاصله ۴۵ دقیقه‌ای با دبی، از تپه‌های شنی لذت ببرید، در باب الشمس به روی شما باز است. اتاق‌ها طراحی سنتی را با امکانات مدرن ترکیب می‌کنند که هر کدام دارای فضای مجلسی خاص خود هستند. چندین استخر و باغ‌های زیبا وجود دارد که می‌توانید دوباره با طبیعت ارتباط برقرار کنید؛ زیرا غزال‌ها، پرندگان و غیره این بخش از کویر را خانه می‌نامند.

در شب، این هتل مملو از نور شمع، فانوس و مشعل‌های نارنجی می‌شود؛ به طوری که احساس می‌کنید که در اطراف یک قصر عربی پرسه می‌زنید. همچنین سرگرمی‌های زیادی مانند اسب سواری، دوچرخه سواری و یا شترسواری وجود دارد.

استراحتگاه تلال، العین، ابوظبی

اقامتگاه تلال که در حومه العین در صحرای رمه واقع شده است، یک جواهر پنهان واقعی به شمار می‌رود. این ملک که تجربه سنتی اماراتی را برای مهمانان بازسازی می‌کند، در یک منطقه طبیعی قرار دارد که محل زندگی غزال‌ها، اوریکس، هوبارا، قوها و غیره است. زیپ لاین، تنیس روی میز، تیراندازی با کمان، شن سواری و غیره برای سرگرم کردن همه افراد وجود دارد. در صورت تمایل می‌توانید از آبگرم Desertology استفاده کنید و لذت ببرید.

رزرو متنوع ترین هتل های امارات در فلای تودی

برای رزرو متنوع ترین هتل های امارات و حتی هتل های صحرایی این کشور فقط کافی است وارد سایت فلای تودی شوید. این سایت بهترین قیمت رزرو هتل را متناسب با هر بودجه و سلیقه ای در اختیار کاربران خود قرار می دهد. فلای تودی مرجع خرید بلیط هواپیما ارزان و رزرو هتل با پشتیبانی ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهد بود.