رپورتاژ آگهی


معرفی بهترین مجموعه‌های پینت بال و لیزرتگ در مشهد

معرفی بهترین مجموعه‌های پینت بال و لیزرتگ در مشهد

مشهد یکی از مهم ترین شهرهای توریستی ایران است که افراد زیادی در طول سال برای زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) ودیدن مکان‌های تاریخی و تفریحی به این شهر زیارتی و سیاحتی سفر می‌کنند. در این مطلب قصد داریم که یکی از جدیدترین و جذاب‌ترین تفریحاتی که در مشهد رایج است را به شما معرفی کنیم. پینت بال و لیزرتگ مشهد از ورزش‌های لوکس و هیجان انگیزی هستند که در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده و از طرفی وجود باشگاه‌های متنوع در شهر مشهد هرساله افراد زیادی را برای تفریح به خود جذب می‌کند. در ادامه به معرفی بهترین مجموعه‌های پینت بال و لیزرتگ در مشهد می پردازیم.

آشنایی اولیه با لیزرتگ و پینت بال و قوانین آن

جالب است بدانید که به دلیلبرگزاری مسابقات بزرگ در این شهر،اکثر مردم در نزدیکی مسابقات خود را با اولین پرواز به مشهد می‌رسانند. این افراد معمولا به دنبال تجربه‌ تفریحات مهیجی مانند لیزرتگ و پینت بال هستند که نشان دهنده جذابیت این نوع تفریحات در داخل و خارج از کشور است.

بازی لیزرتگ، یکی از مهیج‌ترین بازی‌های دنیا است. ماهیت ورزشی و تفریحی این بازی که در بین طیف گسترده‌ای از سنین مختلف محبوبیت دارد، سبب شده مجموعه‌های لیزرتگ مشهد به محلی برای تخلیه هیجان و انرژی نوجوانان تبدیل شود. این بازی در مقایسه با ورزش‌های مشابه بدون درد است و در فضای سرپوشیده خطرات آن به حداقل می‌رسد. در لیزرتگ هر بازیکن تلاش می‌کند برای کسب امتیاز با اسلحه لیزی به اهداف مختلف شلیک کند. جلیقه‌ای که در این بازی توسط هر بازیکن پوشیده می‌شود، مجهز به سنسورهای حساس به مادون قرمز بوده و به اشعه های پرتاب شدهحساس هستند. همچنین، بمب‌هایی در مکان‌های مختلف زمین، جهت فعال یا خنثی کردن آن وجود دارد.

پینت بال یک بازی فوق العاده هیجان انگیز است که بیشتر جنبه تفریحی دارد. علاقمندان به هیجان و تفریح این ورزش را یک نوع بازی می‌دانند که می‌توان برای تخلیه انرژی و گذراندن اوقاتی خوش از آن استفاده کرد. در پینت بال از گلوله‌های کوچک، رنگی، کروی شکل و ژلاتینی استفاده می شود که در آن رنگ در آب حل شده است. از دیگر ابزار این بازی می‌توان به تفنگ‌های بادی اشاره کرد که از آن برای پرتاپ گلوله‌ها استفاده می‌شود.

مهم‌ترین تفاوت‌های لیزرتگ و پینت بال

در بازی پینت بال شما خشاب‌هایی با گلوله‌های رنگی دارید؛ ولی در لیزرتگ تعداد تیرهای شما بر روی نمایشگر شما نشان داده می‌شود. بنابراین در لیزرتگ، نمایشگر شما را از زمان تعویض خشاب مطلع خواهد کرد. به دلیل اینکه در بازی پینت بال از گلوله‌های رنگی استفاده می شود، لباس شما کثیف می‌شود و از طرفی، برخورد این گلوله‌های باد شده با شما ممکن است آسیب زننده باشد. در لیزرتگ چنین اتفاقی رخ نخواهد داد؛ می‌توانید با پوشیدن لباس و هدبند مخصوص، بازی خود را شروع کنید. با وجود آسیب‌هایی که پینت بال دارد، بازهم بسیار جذاب است. چرا که شما در بازی لیزرتگ مانند تک تیر انداز عمل خواهید کرد و تنها به سنسورها شلیک می‌نماید ولی در پینت بال آزادی شما بسیار بیشتر است. از طرفی شما می‌توانید از بمب های دستی در بازی لیزر تگ استفاده کنید ولی در بازی پینت بال به گونه‌ای دیگر است.

حال که اطلاعات کافی در مورد این بازی‌های شگفت انگیز به دست آورده‌اید، همراه ما باشید تا با نحوه بازی و بهترین باشگاه‌های پینت بال مشهد آشنا شوید. اگر قصد سفر به شهر مشهد مقدس را دارید و‌ می خواهید از مراکز تفریحی آن بهترین بهره را ببرید، بهتر است در یکی از هتل‌‌های سرشناس مشهد اقامت داشته باشید؛ هتل ضیافت الزهرا مشهد یکی از بهترین گزینه‌هاست زیرا هم به حرم مطهر نزدیک است و هم به دلیل موقیعت‌ مکانی‌، دسترسی مناسبی رفتن به مجموعه های بازی ذکر شده دارد. اگر مایلید هتل‌های مشهد را همراه با تخفیف رزرو کنید، پیشنهاد می کنیم به سامانه خرید بلیط هواپیما و رزو هتل «یوتراوز» سر بزنید.

معرفی بهترین مجموعه‌های پینت بال و لیزرتگ در مشهد

معرفی چند نمونه از بهترین باشگاه‌های پینت بال و لیزرینگ مشهد

پینت بال و لیزرتگ همانطور که اشاره کردیم از پرهیجان‌ترین تفریحات ورزشی است که علاقه‌مندان زیادی دارد. در این قسمت با بهترین باشگاه‌های لیزرتگ و پینت بال آشنا خواهیم شد.

  1. باشگاه لیزرتگ و پینت‌بال شوت ایکس مشهد

یکی از باشگاه‌های مشهور لیزرتگ مشهد، باشگاه شوت ایکس است. این باشگاه مجهز در محله قاسم آباد واقع شده و دارای امکانات و تجهیزات کامل است که در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. این امر باعث محبوبیت این باشگاه در بین مشتریان این بازی شده است. برای بازی در این باشگاه باید بلیط‌های خود را از قبل رزرو کنید، زیرا امکان پر شدن آن وجود دارد. علاوه بر این، باشگاه بینت بال آن نیز طرفداران خاص خود را دارد. اگر به دنبال زمین پینت بال مناسب هستید می توانید به باشگاه پینت بال شوت ایکس سر بزنید. این باشگاه مدت بازی برای بازیکنان را حدود ۲ ساعت در نظر گرفته است. برای بازی بیشتر ‌می‌توانید مبلغ بیشتری بپردازید. بهتر است قبل از حضور در این باشگاه شیفت دلخواه خود را رزرو کنید. این باشگاه در بلوار حجاب، حجاب یک قرار دارد‌.

  1. باشگاه پینت بال جام جم در مشهد

یکی دیگر از باشگاه‌های پینت بال مشهد، باشگاه جام جم می‌باشد. این باشگاه یکی از بزرگترین و مجهزترین باشگاه ورزشی در مشهد مقدس است. ظرفیت باشگاه جام جم در مشهد ۸ تا ۱۶ نفر است و همچنین لباس مخصوص، عینک و کلاه ایمنی را برای بازی پینت بال در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. مکان این باشگاه در ابتدای جاده شاندیز، روبه‌روی نمایندگی سایپا واقع شده است.

  1. باشگاه پینت بال ملت مشهد

باشگاه پینت بال ملت مشهد اولین باشگاه حرفه‌ای پینت بال در مشهد است که در حاشیه پارک ملت قرار گرفته است. بخاطر موقعیت مکانی خوب، می‎توان هم از طریق وسایل نقلیه عمومی و هم با وسیله شخصی به این باشگاه رفت. باشگاه پینت بال ملت فرصت تجربه ورزش جذاب پینت بال را برای همه افراد بالای ۱۲ سال و حتی در قالب سانس‌های خانوادگی و سازمانی فراهم آورده است. در باشگاه ملت می‌توانید به صورت دو تیم ۴ تا ۸ نفره رقابت کنید. مدت زمان استفاده در این باشگاه ۹۰ دقیقه است. قبل از شروع رقابت نحوه صحیح انجام بازی بصورت رایگان آموزش داده می‌شود.

  1. باشگاه لیزرتگ آدرنالین مشهد

باشگاه آدرنالین اولین باشگاه سرپوشیده در مشهد است. این باشگاه که در ترمینال مسافربری مشهد قرار دارد و لحظات شادی را برایتان به یادگار می‌گذارد. باشگاه لیزرتگ آدرنالین زیر نظر کمیته پینت بال استان خراسان رضوی است؛ می‎توانید در دو تیم ۸ تا ۱۶ نفره شرکت کنید.

  1. باشگاه پینت بال طرقبه

یکی دیگر از بهترین زمین‌های طراحی شده برای پینت بال، زمین پینت بال آزادی طرقبه مشهد می‌باشد. لازم به ذکر است طراحی زمین تغییر پیدا کرده است وافراد در رده‌های سنی مختلف قادر به بازی در آن هستند، فقط کافی است که قدرت دویدن، فکر کردن سریع و استفاده از تفنگ یا مارکر (نشانه‌رو) را داشته باشند.

  1. باشگاه پینت بال آیریس مشهد

باشگاه پینت بال آیریس مشهد که به دلیل موقعیت مکانی آن، بیشتر با نام باشگاه پیروزی مشهد شناخته می شود، از دیگر مجموعه های بازی این شهر است. آیریس با به وجود آوردن فضایی نظامی برای بازی پینت بال فضای مناسب و واقعی را برای شرکت کنندگان خود به وجود آورده تا مراجعه کنندگان بتوانند در شرایط جذاب تری به ادامه بازی بپردازند. این مجموعه دارای رختکن مجزا برای آقایان و بانوان است؛ ساعت کاری این باشگاه نیز از ۸ صبح تا ۱۲ شب است.

  1. باشگاه سرزمین خورشید، پینت بال الماس شرق

باشگاه سرزمین خورشید که در دل یک شهربازی به همین نام قرار گرفته، یکی از معروف‌ترین باشگاه‌های پینت بال مشهد برای مسافران به حساب می‌آید. این مجموعه مانند دیگر باشگاه‌های پینت بال با ارائه لباس و کلاه ایمنی و همچنین آموزش‌های قبل از بازی برای گروه‌های بالای ده نفر دو ساعت پرهیجان و مفرح را برای هر یک از مراجعه کنندگان به ارمغان می‌آورد.

  1. باشگاه لیزرتگ مرصاد مشهد

یکی دیگر از مجهزترین باشگاه‌های لیزرتگ مشهد، لیزرتگ مرصاد در بلوار امامیه واقع شده است. در این باشگاه مسابقات جهانی پینت بال و لیزرتگ برگزار می‌شود.

رده سنی در این باشگاه بین ۶ تا ۶۰ سال می‌باشد؛ در این باشگاه امکان حضور همزمان بانوان و آقایان و بازی به صورت خانوادگی وجود دارد. دارای جلیقه سنسوردار و اسلحه لیزری به همراه تعداد تیر نامحدود که این تیرها به طور رایگان به شما رائه خواهند شد. همچنین این باشگاه همانند باشگاه‌های دیگر دارای آموزش رایگان است. امکان استفاده از سانس پینت بال با پرداخت هزینه جداگانه در محل (به همراه تخفیف) و هماهنگی قبلی وجود دارد.

  1. باشگاه پینت بال نامبروان

از دیگر باشگاه‌های پینت بال مشهد، باشگاه نامبروان است که زمین بازی آن برای بازیکنان بسیار پرطرفدار است. فضای این باشگاه حدود ۲۰۰۰ مترمربع مساحت دارد و محیطی خوش آب‌وهوا برای بازیکنان به شمار می‌رود. در هر شیفت این باشگاه حدودا۱۴ نفر مشغول بازی می‌شوند. از امکانات دیگر آن می‌توان به ماسک، لباس و اسلحه مخصوص پیشرفته پینت بال اشاره کرد. آموزش بازیکنان علاقه‌مند توسط مربیان کارآزموده این مجموعه انجام می‌شود. برای اوقات فراغت بهتر، فست فود و کافی‌شاپ نیز در این باشگاه وجود دارد. این مکان در حد فاصل نمایشگاه بین‌المللی و بلوار وکیل‌آباد واقع شده است.

  1. باشگاه پینت بال مستر

رقابت تنگاتنگ باشگاه‌های پینت بال مشهد شامل باشگاه مستر نیز می‌شود. این مجموعه دارای زمین چمن مصنوعی برای بازیکنان علاقه‌مند است. بازی منصفانه در بین بازیکنان به دلیل وجود موانع استاندارد آن بسیار معروف است. جالب است که در این باشگاه، داور نیز در جریان بازی حضور دارد. اسلحه‌های سبک در این مکان برای بانوان درنظر گرفته شده است. این باشگاه در قاسم آباد، بلوار فلاحی واقع شده است.

  1. باشگاه لیزرتگ هتل توریست توس مشهد

هر سانس بازی در این باشگاه حدود یک ساعت طول می‌کشد. تعداد بازیکنان در زمان بازی از ۶ تا ۸نفر مجاز است. هدشات، رگبار، جلیقه سنسوردار، آموزش قبل از بازی، پخش موزیک و نورپردازی خاص از دیگر ویژگی‌های مثبت این مجموعه می‌باشد. هزینه هر ۴۰۰عدد گلوله۲۰ هزار تومان است. این باشگاه واقع در بزرگراه آسیایی است.

معرفی بهترین مجموعه‌های پینت بال و لیزرتگ در مشهد

مهمترین و کاربردی‌ترین نکات در بازی پینت بال و لیزرتگ

  1. لیزرتگ در حال حاضر برای آموزش ارتش‌های نوین مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ایران نیز از این سیستم‌ها برای آموزش نیروهای جنگی استفاده می‌شود و در دسته‌ی بازی‌های خانوادگی قرار می‌گیرد.

  2. بازی لیزرتگ دارای محدودیت سنی نیست و افراد با سنی۵ سال تا ۷۰ سال می‌توانند در این بازی حضور داشته باشند.

  1. کیفیت این بازی‌ها به تفنگ‌ها و سنسورهای جلیقه و کلاه شما وابسته است، پس بهتر است از بهترین‌ تجهیزات استفاده کنید.

  2. شما مجاز به پاک کردن رنگ در این بازی‌ها نیستید.

  3. همیشه بالاتنه را هدف قرار دهید و به سر، پاها، کشاله ران و یا دست‌های کسی شلیک نکنید.

  4. همیشه مهمات اضافی داشته باشید.

  5. به کسی از فاصله نزدیک شلیک نکنید.

  6. به آنچه داور می گوید گوش دهید. مسابقات پینت بال مشهد برای مبتدیان معمولاً توسط یک کارمند محل که به عنوان داور شناخته می شود، نظارت می‌شوند و آن‌ها به شما خواهند گفت که مجاز به انجام چه کاری هستید.

  7. ایمنی تفنگ را تا زمانی که مسابقه شروع شود، حفظ کنید.

قیمت بازی پینت بال و لیزرتگ در مشهد چقدر است؟

برای بازی‌های پینت بال و لیزرتگ مشهد، نیازی به داشتن تجهیزات خاصی نیست و تمام امکانات مورد نیاز برای اجرای سانس‌های تفریحی و خانوادگی به صورت کامل در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد. قیمت و هزینه این بازی‌ها در مشهد بر اساس فاکتورهایی مانند مکان، تجهیزات، تعداد افراد شرکت کنندگان و وسعت زمین بازی متفاوت است. برای اطلاع از قیمت و سانس‌های خالی زمین پینت بال مشهد وارد صفحه باشگاه مورد نظر شده و اطلاعات دقیق‌تری کسب کنید.

در پایان

باشگاه‌‌های بازی مشهد در سال‌های اخیر و با توجه به پرطرفدار شدن بازی پینت بال و لیزرتگ، بسیار رونق گرفته‌اند. هرساله شاهد این هستیم که افراد زیادی برای تخلیه انرژی و داشتن لحظات خوش به این باشگاه‌ها مراجعه می‌کنند. باشگاه‌های لیزرتگ و پینت بال مشهد در کنار سایر اماکن مذهبی و تاریخی این شهر، تبدیل به جاذبه‌های گردشگری شده‌اند. برای سفر و اقامت در مشهد، سامانه خرید آنلاین بلیط و رزرو هتل «یوتراوز» در کنار شماست.