رپورتاژ آگهی


اسنپ روم

تفریح و گشت و گذار در شمال شهر تهران می‌تواند تجربه به یادماندنی برای شما به همراه داشته باشد. منطقه شمال شهر تهران به خصوص محدوده تجریش با مراکز خرید منحصربه‌فرد و اماکن تاریخی و دیدنی که دارد توجه هر مسافری را به خود جلب می‌کند.

البته نمی‌توان از معروف بودن این منطقه نیز راحت گذر کرد. اکثر مسافران عزیزی که قصد سفر به شهر تهران را دارند نگران محل اقامت خود هستند، اما می‌توان با اجاره روزانه سوئیت ارزان در تهران هم هزینه سفرها را تا حد زیادی کاهش داد و هم محل اقامت راحتی را برای خود مهیا کرد.

 شما می توانید با اجاره آپارتمان مبله تهران از اسنپ روم ، لحظاتی آرامش بخش را برای خود در تهران فراهم کنید.

کاخ سعد آباد، اقامتگاه رویایی خاندان سلطنتی

کاخ سعد آباد یکی از بناهای فوق‌العاده و تاریخی است که در تجریش قرار دارد. در هنگام ورود به کاخ با فضای وسیع و پوشیده از درختان سر به فلک کشیده رو به رو می‌شوید. در این کاخ بخشی از مهم‌ترین اتفاقات تاریخی از زمان قاجار تا پهلوی رخ داده و هر قدمی که برمی‌دارید ردی از تاریخ و فرهنگ کشور در آن نهفته است.

اما یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت کاخ سعدآباد برای خانواده سلطنتی، قرار گرفتن آن در یکی از خوش آب و هواترین مناطق تهران است. مجموعه تاریخی سعدآباد، موزه هنرهای زیبا که بزرگترین بنای موجود در این مجموعه است را در خود جای داده و شما می‌توانید پس از اجاره روزانه سوئیت ارزان در تهران ، از این موزه نیز دیدن کنید.

مهم ترین کاخ ها را می توان موزه استاد فرشچیان، کاخ موزه ملت یا موزه برادران امیدوار نامید.

 اجاره آپارتمان مبله تهران از طریق سایت اسنپ روم انجام می‌شود و به شما کمک می‌کند تا در هر منطقه از تهران که دوست دارید محل اقامت خود را تعیین کنید.

دربند، در منطقه خوش آب و هوای شمال تهران

اگر از اهالی پایتخت سراغ یک مکان مناسب برای لذت بردن از آب و هوای عالی را بگیرید، حتماً دربند را به شما معرفی می‌کنند.

دربند یکی از تفرجگاه‌های قدیمی شهر تهران است که در منطقه شمیران قرار گرفته و امروزه یکی از پرطرفدارترین مکان‌ها برای گذراندن اوقات فراغت است.

با نشستن در رستوران‌ها و سفره خانه‌های دربند می‌توانید ساعات متفاوت و خوشی را در کنار خانواده و دوستان خود تجربه کنید. پیاده‌روی و پیک نیک گردی از مهم‌ترین تجربیات شما در این منطقه از تهران خواهد بود.

البته لازم است که ابتدا به اقامت خود فکر کنید. اجاره روزانه سوئیت ارزان در تهران از طریق اسنپ روم ، می تواند یک راه حل عالی برای تکمیل شدن سرگرمی شما باشد.

پارک گلابدره

بوستان گلابدره، تجربه هیجان در سورتمه تهران

گلابدره یکی از محله‌های ییلاقی در مناطق شمالی پایتخت است که در گذشته محلی برای سفر تهرانی‌ها محسوب می‌شده است.

این بوستان کوهستانی در دامنه پرشیب دربند قرار گرفته و می‌توانید در مسیر خود به آن سر بزنید. آلاچیق‌ها، سرویس‌های بهداشتی و مسیر‌های پیاده‌روی از مهم‌ترین امکانات این پارک است.

اگر به قصد تفریح به این پارک رفتید، می‌توانید به تجربه یکی از هیجان انگیزترین تفریحات پایتخت یعنی سورتمه تهران مشغول شوید.

سورتمه تهران در پارک گلابدره می‌تواند شما را از پیچ و خم‌های ارتفاعات دربند بگذراند و نمای بسیار متفاوتی از پایتخت را برای شما به نمایش بگذارد.

از جمله دیگر تفریحات پارک گلابدره می‌توان به سینما و پرواز و سافاری پارک وحشت نیز اشاره کرد. توجه داشته باشید که می بایست قبل از هر اقدامی، اجاره آپارتمان مبله تهران را بیابید تا پس از تفریح، محلی برای استراحت داشته باشید.

امامزاده صالح، گنبد فیروزه‌ای در حوالی تجریش

اما بدون شک یکی از مهمترین مکان‌های منطقه تجریش امامزاده صالح است که می‌توان آن را نماد فیروزه میدان تجریش دانست.

امامزاده صالح در میان تهرانی‌ها محبوبیت و احترام بسیار زیادی دارد. این بارگاه با فضای آرامش بخش در همسایگی میدان تجریش قرار گرفته و از دسترسی بسیار خوبی برخوردار است.

در نتیجه در کنار تمام تفریحات خود می‌توانید به امامزاده صالح بروید و در آنجا به زیارت و دعا بپردازید. با اجاره روزانه سوئیت ارزان در تهران پیشنهاد می‌شود که حتماً برای یکبار هم که شده به محله تجریش سر بزنید و دیدن این همه زیبایی را از دست ندهید.

بازار تجریش، گردش در  بازار  رنگی تهران

بازار تجریش تنها یک بازار برای خریدهای روزانه نیست. بلکه می‌توان جشنواره رنگ‌های طبیعی و مواد غذایی با بهترین چینش و نما را در آن مشاهده کرد. در این بازار نماهای آجری و فضای قدیمی بیشتر از هر چیزی توجه شما را جلب می‌کند.

این بازار از یک سمت به امامزاده صالح و از طرف دیگر به میدان قدس می‌رسد و در آن می‌توانید انواع ظروف مسی، صنایع دستی، سبزیجات، میوه‌ها و… را با بهترین کیفیت پیدا کنید. پس از خرید، از طریق اسنپ روم ، برای اجاره آپارتمان مبله تهران اقدام کنید.

موزه زمان، تماشاگه زیبای ثانیه‌ها

شاید تصور وجود خانه‌ای با قدمت قاجار و با زیبایی بی‌اندازه در قلب شهر تهران کمی دور از ذهن باشد، اما در منطقه تجریش موزه زمان وجود دارد که زمانی محل زندگی قاجاریان بوده است. این موزه مکانی بسیار زیبایی برای گرفتن عکس‌های یادگاری و دیدن قدیمی‌ترین ساعت‌های ایران و جهان است.

جمع‌بندی

سوئیت تهران

حالا که تا آخر این مطلب با ما همراه بودید، قصد داریم تا یک خبر خوب برای کسانی که نگران محل اقامت خود هنگام سفر به شهر تهران هستند بدهیم. شما می‌توانید از طریق سایت اسنپ روم اقدام به اجاره روزانه سوئیت ارزان در تهران کنید.

این برنامه آنلاین، بیشتر در زمینه اقامتگاه‌های مقرون به صرفه فعالیت می‌کند بنابراین می‌توانید در هر جای تهران که دوست دارید اقدام به رزرو آپارتمان مبله تهران کنید.

 اگر هنگام رزرو اتاق با مساله ای روبرو شدید، می‌توانید از پشتیبانی۲۴ساعته این وب سایت بهره مند شوید. همچنین، رزرو اقامتگاه، از طریق اپلیکیشن و سایت انجام می‌شود.