رپورتاژ آگهی


معرفی بهترین پیتزا در رشت و برگری‌های برجسته و معروف این شهر دیدنی و سرسبز، برای تمامی افراد، به ویژه برای آن‌هایی مفید و موثر است که تمایل دارند پس از بازدید از جاذبه‌های این شهر، طعم فست فود در رشت ها و پیتزاهای آن را نیز امتحان کنند.

پیزریا

پیزریا

اگر تمایل به انتخاب بهترین پیتزا در رشت دارید و می‌خواهید طعم یک پیتزای بسیار خوشمزه ایتالیایی را امتحان کنید بهتر است به مجموعه پیزریا سر بزنید. این رستوران ایتالیایی در واقع از زیر مجموعه‌ها و شعبات رستوران رازقی در رشت به شمار می‌رود.

همان‌طور که می‌دانید گروه رستوران‌های رازقی بزرگترین گروه رستوران‌های شمال کشور محسوب شده و بزرگترین کترینگ بیرون بر استان گیلان نیز هستند. با حضور در رستوران پیزریا و چشیدن طعم غذاهای آن پی خواهید برد که یکی از با کیفیت‌ترین رستوران‌ها را انتخاب کرده و به آن سر زده‌اید. در این رستوران و یا فست فود، شما می‌توانید انواع مختلفی از فست فودها را انتخاب کرده و آن‌ها را سفارش دهید.

یکی از ویژگی‌های اصلی این رستوران، محیط بسیار جذاب و منحصر به فرد آن است که باعث می‌شود در هنگام صرف غذا لذت بیشتری نصیب خود و همراهانتان سازید. از سوی دیگر پرسنل این مجموعه هم سعی خود را به کار گرفته‌اند تا خدمات بسیار سریع و مناسبی را در اختیار مشتریان خود قرار داده و آن‌ها را راضی و خشنود نگه دارند. پس برای یک بار هم که شده به این پیتزا فروشی و یا رستوران سر بزنید. مطمئن باشید که مشتری دائمی آن خواهید شد.

برای دسترسی به رستوران پیزریا باید به شهر رشت بروید. در خیابان گلسار و در بلوار سمیه، نبش خیابان ۱۲۰ به این رستوران دسترسی خواهید داشت. پس از رسیدن به این فست فود، یک سالن زیبا را مشاهده خواهید کرد که با دکوراسیونی جذاب طراحی و تزیین شده است. بنابراین انرژی بسیار زیادی را به شما و همراهانتان انتقال خواهید خواهد داد.

بهترین پیتزا در رشت

برای مشاهده منو کامل پیتزا فست فود پیزریا به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

می‌توانید یک میز در گوشه‌ای دنج و خلوت، در این رستوران پیدا کرده و در فضای آرام بخش سالن به سرو غذا مشغول شوید. شنیدن صدای ملایم موزیک نیز حس و حال خوبی به شما هدیه خواهد داد. اگر می‌خواهید طعم معروف‌ترین پیتزا در این مجموعه را امتحان کنید باید پیتزا یونانی، سفارش دهید.

تنوع بسیار بالای غذا در این فست فود یکی از ویژگی‌های اصلی و رمز موفقیت این مجموعه است. در واقع منوی فست فود پیزریا بسیار متنوع بوده و شامل مرغ سوخاری، پیتزا، دونر، استیک، خوراک، پاستا، ساندویچ و … است.

مرغ سوخاری این مجموعه خود شامل فیله استریپس، ساق سوخاری، لقمه سوخاری، بال سوخاری، یامی چیکن، فیش اند چیپس و … بوده و پیتزاهای آن انواع مختلف این غذاها از قبیل پیتزا یونانی، پیتزا مخصوص، پیتزا برگر، پیتزا مرغ و قارچ، پیتزا مدیترانه‌ای، پیتزا زبان، پیتزا سبزیجات و … را در بر می‌گیرد.

اگر تمایل به چشیدن طعم دونر در این مجموعه دارید نیز می‌توانید انواع دونر گوشت، مرغ، دونر مخلوط و .. را سفارش دهید. استیک‌های این فست فود نیز شامل انواع ریب استیک، استیک فرانسوی و … است. حتی می‌توانید با حضور در این رستوران ایتالیایی، خوراک مورد نظر خود از قبیل خوراک کباب ترش، خوراک برگر، خوراک زبان و .. را سفارش دهید و طعم آن‌ها را امتحان کنید.

پاستای این فست فود نیز شامل لازانیا، اسپاگتی، فتوچینی، پنه آلفردو و … است. ساندویچ‌های این مجموعه از انواع مختلفی برخوردار شده و شامل انواع برگر، مرغ، رست بیف، استیک، زبان، هات داگ، رویال، چیز برگر و … است.

در این رستوران برای طبخ غذا از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت بالا استفاده شده و از سوی دیگر سفارشات بیرون بر مشتریان نیز با سرعت بالایی به دستشان می‌رسد. فضای جالب‌توجه، شیک و مدرن از دیگر ویژگی‌های این فست فود است. رفتار محترمانه، گرم و صمیمی پرسنل این مجموعه نیز نقش بسیار موثری در جذب مشتری بیشتر به آن داشته و باعث شده تا انتخاب اول بسیاری از گردشگران و مسافران باشد.

شما می‌توانید برای سفارش انواع غذا و فست فود مورد نظر خود از طریق اپلیکیشن این مجموعه اقدام کرده و یا از طریق وب اپلیکیشن و یا تماس تلفنی غذای محبوب و دلخواهتان را سفارش دهید. می‌توانید برای صرف وعده‌های غذایی ناهار و یا شام به این رستوران ایتالیایی مراجعه کرده و از طعم غذاهای با کیفیت آن لذت ببرید. علاوه بر آن از محیط آرام و لذت بخش و تمیز آن برخوردار گردید.

شعبات رستوران رازقی:

  • رستوران رازقی:رشت، گلسار، نبش خیابان ۱۲۳ – تلفن: ۰۱۳۳۳۷۲۳۳۲۲
  • رستوران پیزریا ۱رشت، گلسار، بلوار سمیه، نبش خیابان ۱۲۰ – تلفن: ۰۱۳۳۳۷۶۰۰۰۰
  • رستوران پیزریا ۲:لاهیجان، خیابان کاشف شرقی، میدان حشمت – تلفن: ۰۱۳۴۲۲۳۶۰۶۰
  • رازقی اکسپرس:رشت، گلسار، خیابان استاد معین نبش خیابان ۱۶۹ – تلفن: ۰۱۳۳۴۱۹

خانه کنتاکی

افرادی که تمایل دارند طعم بهترین پیتزا در رشت را امتحان کنند، باید به فست فودها و رستوران‌های زیادی سر بزنند. یکی از این رستوران‌ها مجموعه خانه کنتاکی در رشت است. این مجموعه فعالیت خود را در سال ۱۳۸۷ و در شهر اصفهان آغاز کرد و در حال حاضر یک فست فود زنجیره‌ای به شمار می‌رود.

این فست فود دارای پنج شعبه در اصفهان بوده و شعباتی را در شهرهای رشت، لاهیجان، ساری و اربیل عراق راه اندازی نموده است. فضای جالب توجه، پرسنل آموزش دیده و مجرب از جمله ویژگی‌های این فست فود است. غذاهای این مجموعه کیفیت کافی برخوردار بوده و مشتریان بسیار زیادی هم دارد.

پرنیان

پیتزا و یا فست فود پرنیان یکی دیگر از بهترین پیتزا فروشی‌ها در شهر رشت محسوب می‌شود. پس‌ اگر تمایل به چشیدن طعم بهترین پیتزا در رشت را دارید می‌توانید به این مجموعه مراجعه کنید. این فست فود در محله محتشم شهر رشت واقع شده و در بلوار حافظ می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

این مجموعه ۱۱ سال سابقه داشته و غذاهای خوش طعم و با کیفیت بالا را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. در منوی این فست فود انواع مختلفی از غذاهای فرنگی، پیتزا، ساندویچ و … به چشم می‌خورد. علاوه بر آن شما می‌توانید از صبحانه‌های با کیفیت این مجموعه نیز استفاده کنید.

ناپولی

رستوران و یا فست فود ناپولی این امکان را به شما می‌دهد تا طعم بهترین پیتزا در رشت را امتحان کرده و سفری به یادماندنی را تجربه کنید. با حضور در این رستوران می‌توانید طعم انواع مختلف پیتزاهای اصیل ایتالیایی را چشیده و یا انواع مختلفی از پاستا را سفارش دهید.

برای افرادی که به خوردن استیک علاقه دارند این امکان فراهم شده که بتوانند در این رستوران انواع استیک گوساله و یا گوسفندی را سفارش دهند. در منوی این رستوران انواع مختلفی از غذاهای دریایی نیز به چشم می‌خورد.

کیفیت مناسب و قابل قبول غذاها، باعث شده تا عده زیادی از گردشگران و مسافران در بازدید از شهر زیبای رشت به این رستوران نیز سر بزنند و آن را یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین رستوران‌ها در این شهر بدانند.

پیتزا امیر

پیتزا امیر در خیابان گلسار رشت واقع شده است. سابقه و تجربه بالا و درخشان در ارائه سوخاری و پیتزا باعث شده تا این مجموعه از نظر مردم و گردشگران محبوب و پرطرفدار باشد. برخوردار بودن از ظاهر جذاب، داشتن مکان مناسب و ایجاد فضایی صمیمانه، گرم و دوستانه یکی از مهمترین ویژگی‌های این فست فود است.

پخش موزیک ملایم، لباس‌های هماهنگ و هم رنگ کارکنان و رفتار محترمانه پرسنل، از دیگر ویژگی‌های این مجموعه بوده که باعث شده گردشگران زیادی این فست فود را برای سرو غذا در نظر بگیرند.