رپورتاژ آگهی


ارزانترین شهر شمال برای مسافرت و زندگی

آیا لاکچری ترین و ارزانترین شهر شمال برای مسافرت و زندگی را می شناسید؟ هر ساله گردشگران زیادی به این مناطق برای تفریح سر می زنند. توریست هایی که به دیدن مناطق سرسبز و دنج این خطه علاقه دارند، معمولا برای اقامت، اجاره کلبه در لفور و شهرهای ارزان دیگر مانند سوادکوه را ترجیح می دهند. در این مکان های سیاحتی و تفریحی، اقامتگاه ها و هتل ها با قیمت بسیار ارزان و مناسب اجاره داده می شوند.

هر چند هزینه خدمات و امکانات مختلف در شهرهای ارزان شمالی پایین است، اما همواره بهترین و بالاترین کیفیت را دارند. اجاره ویلا استخردار لفور، رامسر، سی سنگان و … بین توریست ها محبوبیت زیادی دارد؛ چون با قیمتی مناسب می توانند لاکچری ترین و شیک ترین ویلاها، با امکانات رفاهی و تفریحی عالی را رزرو کنند. شهرهای ارزان شمال ایران در عین صرفه جویی در هزینه هایتان، سفری لذت بخش و زیبا را به ارمغان می آورند.

معرفی ارزانترین شهرهای شمال کشور

در ادامه لیستی از معروف ترین، بهترین، لاکچری ترین و ارزانترین شهر شمال برای مسافرت یا زندگی را معرفی می کنیم. این شهرها آب و هوای بسیار مناسبی دارند و با امکانات متنوع، آماده پذیرایی از گردشگران هستند:

شهرستان سوادکوه، شهر زیبا در شرق مازندران

ارزانترین شهر شمال برای مسافرت و زندگی

در شرق شهر مازندران، شهرستانی بسیار زیبا با طبیعتی بکر و بی نظیر انتظارتان را می کشد که سوادکوه نام دارد. در دل این شهرستان جاهای دیدنی مختلف هستند که با جاذبه های طبیعی و گردشگری شان خاطره سفر را برایتان لذت بخش تر می کنند. از جمله این اماکن می توان به دهستان لفور اشاره کرد که می توانید با رفتن به آنجا در بهترین ویلاها و کلبه های شمال کشورمان اقامت داشته باشید.

در شهرستان سوادکوه جاهای دیدنی مختلفی وجود دارد که از جمله آنها می توان به پل ورسک، کلیسای سرخ آباد، آبشار ورسک، دریچه شورمست، جنگل راش سنگده، ارفع کوه، آلاشت، شیرگاه، آبشار گزو و … اشاره کرد. هر یک از این جاهای دیدنی شگفتی هایی دارند که قطعا محو تماشای آنها می شوید.

شهرستان سوادکوه در مرز تلاقی استان های سمنان، مازندران و تهران قرار دارد و برای رفتن به آنجا پیشنهاد می دهیم از جاده فیروزکوه بروید.

فریدون کنار، شهری ارزان قیمت برای سفر و تفریح

اگر به فریدون کنار بروید، می توانید از ارزانترین و باشکوه ترین جاهای دیدنی شمال کشورمان دیدن کنید. این شهرستان پر از جاذبه های گردشگری متنوع از جمله بندرگاه، دامگاه پرندگان، پارک لاله، باغ پرندگان و روستای جزین است.

در فریدون کنار بازارهای سنتی با قیمت های ارزان و مناسب هستند که آماده اند با بهترین اجناس سفری خاطره انگیزتر را برایتان به ارمغان بیاورند.

در شهرستان فریدون کنار هتل ها و اقامتگاه های ارزان قیمت و مناسبی نیز وجود دارند که با صرف کمترین هزینه می توانید چند شبی را در آنها اقامت داشته باشید و به تمام جاهای گردشگری و دیدنی فریدون کنار بروید.

برای رفتن به شهرستان فریدون کنار باید به قسمت جنوبی دریای خزر بروید. فریدون کنار میان شهرستان های آمل، محمودآباد، بابل و بابلسر قرار گرفته است.

سی سنگان، شهری با جاذبه های گردشگری متنوع

ارزانترین شهر شمال برای مسافرت و زندگی

اگر به نوشهر بروید، شهرستان سی سنگان با جنگل بسیار زیبا و باشکوهش آماده پذیرایی از شماست. در این شهرستان درختان انبوه و سرسبزی وجود دارند که برای لحظاتی هم که شده شما را از زندگی شهری و دغدغه های آن دور می کنند و لذت زندگی در دل طبیعت را به وجودتان هدیه می دهند.

خبر خوب اینکه سی سنگان در نزدیکی دریا و ساحل است؛ بنابراین اگر هوس تماشای منظره بی نظیر و بکر دریا را کردید، کافیست به منطقه ساحلی این شهرستان بروید تا منظره دریا و ساحل آن را تماشا کنید.

از جمله ویژگی های خیلی خوب سی سنگان وجود ویلاها و اقامتگاه های ارزان قیمت است. شما می توانید با پرداخت هزینه ای اندک در این شهرستان هتل اجاره کنید و از بابت اقامت خیال تان راحت شود.

با رفتن به منطقه سی سنگان پیشنهاد می دهیم حتما سری به دریاچه آویدر، ساحل سی سنگان، رودخانه کیلیرود، دریاچه اویدر و پارک جنگلی سیسنگان نیز بزنید.

برای رفتن به منطقه سی سنگان باید به بین شهرستان نوشهر و نور در سواحل دریای خزر بروید.

آمل، پایتخت برنج ایران با تفریحات ارزان

آمل یکی از شهرهای شمالی ایران است که به عنوان پایتخت برنج ایران شناخته می شود. منظره های بکر و بی نظیر و امکانات رفاهی مناسب این شهرستان هر کسی را مجاب می کند که به آنجا برود و از یک تفریح لاکچری اما ارزان بهره مند شود.

در شهرستان آمل جاهای دیدنی مختلفی مثل پارک دهکده طلایی آمل، پل دوازده چشمه، آتشکده، جنگل الیمستان و آبشار برجی کالا یا آبشار لاکوه هستند که لذت تفریح در این شهرستان را برایتان بیشتر می کنند.

شهرستان آمل در مرکز شهر مازندران، شمال شرقی بابلسر و در شرق و غرب به شهرستان نور می رسد.

شهرستان چمستان، منطقه ای زیبا و ارزان در توابع مازندران

ارزانترین شهر شمال برای مسافرت و زندگی

شهرستان چمستان با دیدنی های مختلف خود آماده است که میزبان شما در شمال کشورمان باشد. از جمله تفریح ها و سرگرمی های شهرستان چمستان می توان به دریاچه الیمات، ییلاق و آبگرم لاویج، پارک جنگلی کشپر و ییلاق میرخمند اشاره کرد.

هر یک از جاهای دیدنی شهرستان چمستان حتی تروریست ها و گردشگران را مجاب می کند که برای زندگی به آنجا بروند. این شهر خوش آب و هوا تمام محدودیت های زندگی شهری را از بین برده است و امکان زندگی در دل طبیعت بکر و خدادادی را به شما می دهد. بنابراین اگر در شهرهای شمالی کشورمان به دنبال یک شهر ارزان قیمت و لاکچری هستید، ما چمستان را پیشنهاد می کنیم.

شهرستان چمستان در توابع مازندران و در ۱۵ کیلومتری بخش شمالی شهرستان نور قرار دارد.

حرف آخر، انتخاب ارزانترین جای شمال برای سفر و زندگی

لاکچری ترین و ارزانترین شهر شمال برای مسافرت و زندگی را می توان از بین سوادکوه، سی سنگان، آمل و چمستان انتخاب نمود. با یک جستجوی ساده در این شهرستان ها متوجه می شوید که کدام شان ارزان ترین و مناسب ترین قیمت ها بابت اجاره اقامتگاه یا هتل را دارند. شما می توانید حتی برای خرید اجناس و وسایل مختلف ارزان قیمت به بازارهای محلی این مناطق بروید و از گشت و گذار در آن ها لذت ببرید.