رپورتاژ آگهی


بررسی هزینه‌های سفر به سوئیس

وقتی حرف از کشور سوئیس می‌شود، در ذهن همه‌ی ما کشوری با طبیعت سرسبز و بکر، کوه‌های بلند آلپ، گاو‌های زنگوله دار در حال چرا، کلبه‌های چوبی در دل طبیعت و شهری با ساختمان‌های شبیه به فیلم هری پاتر تداعی می‌شود، چرا که اولین بار با سوئیس از طریق بچه‌های کوه آلپ و کارتون هایدی آشنا شدیم. همه‌ی گردشگران برای دیدن کوه‌های آلپ و روستاهای سرسبز و بی‌نظیر به سوئیس سفر می‌کنند و بعد از گشتن در آنجا متوجه فرهنگ بی‌نظیر این کشور می‌شوند. از مهم‌ترین نکات قابل توجه سفر به این کشور، هزینه‌های سفر به سوئیس است. تور سوئیس گران‌ترین تور اروپا محسوب می‌شود اما می‌توانید با انتخاب بهترین زمان سفر، به کاهش هزینه‌ها کمک کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا از زیروبم هزینه‌های سفر به سوئیس اطلاع یابید.

چرا به سوئیس سفر کنیم؟

سوئیس کشوری غنی از لحاظ تاریخ و فرهنگ است. وجود موزه‌ها، قلعه‌ها، انواع جشنواره‌ها، فستیوال‌ها و ساختمان‌های تاریخی این کشور را به یکی از مقاصد گردشگری در جهان تبدیل کرده است. پایتخت این کشور، شهر برن دارای معماری‌های فوق‌العاده‌ی ایتالیایی است و رودخانه‌ی زیبا را که از میان آن گذشته را هم نباید فراموش کرد. معماری شهر‌های سوئیس ترکیبی از معماری مدرن و سنتی هست که تصویر به یاد ماندنی از شهر ساخته ‌است. با آشنایی بیشتر در مورد نحوه سفر به سوئیس و هزینه آن، می‌توانید از تمام زیبایی‌های این کشور دیدن کنید.

هزینه سفر به سوئیس

هزینه سفر به سوئیس به عوامل مختلفی بستگی دارد، هزینه اقامت، هزینه حمل‌ونقل، هزینه خوراک، هزینه تفریحات و سرگرمی‌ها و مدت زمان اقامت در سوئیس از این عوامل هستند. بسته به آن که یک گردشگر می‌خواهد با تور اروپا همراه شود و یا به صورت شخصی سفر کند، هزینه سفر متفاوت خواهد بود. در بیشتر مواقع سفر شخصی از سفر با تور هزینه بیشتری خواهد داشت.

·         هزینه هتل در سوئیس

قیمت هتل در شهرهای مختلف سوئیس با یکدیگر تفاوت دارند. این هتل‌ها از نظر درجه هتل، منطقه‌ای که هتل در آن واقع شده، دسترسی هتل به سیستم حمل‌ونقل عمومی، جاذبه‌های گردشگری، مراکز خرید و بسیاری از عوامل دیگر جدا می‌شوند. می‌توانید قبل از رزرو تور به سایت مراجعه کرده و از قیمت‌ هتل‌‌ها در سوئیس مطلع شوید.

·         هزینه خرید در کشور سوئیس

خرید کردن قسمت جذاب هر سفر هست که نمی‌توان به راحتی از آن گذر کرد اما برای خرید کردن در سوئیس باید این را هم در نظر بگیرید که شما می‌خواهید در یکی از گران‌ترین کشور‌ها خرید کنید که هزینه زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت. برای خرید در سوئیس بهترین شهر ژئو هست که بوتیک‌ها، مراکز خرید و فروشگا‌ه‌های بزرگ از برند‌های معروف دنیا بیش از همه شهر‌های کشور در این شهر وجود دارند. اگر می‌خواهید سوغاتی و یادگاری تهیه کنید پنیر‌های مختلف، شکلات سوئیسی و غیره که طعم به یاد ماندنی دارند، می‌تواند گزینه‌های خوبی برای شما باشند. اگر به دنبال سفر مقرون‌به‌صرفه هستید، پیشنهاد می‌کنیم که در سوئیس به صورت کنترل شده خرید کنید.

·         هزینه حمل‌ونقل در سوئیس

بررسی هزینه‌های سفر به سوئیس

برای گردش در مناطق دیدنی سوئیس می‌توانید از تاکسی، قطار، اتوبوس، تراموا، قایق، فونیکولار و حتی تله‌کابین استفاده کنید. هر کدام از این وسیله‌ها هزینه‌ متفاوتی دارند. در بین گزینه‌های پیش رو، تاکسی بیشترین قیمت را دارد و اگر بخواهید از تاکسی برای رفت‌وآمد استفاده کنید، هزینه‌های سفر به مقدار قابل توجهی افزایش می‌یابد. به همین علت پیشنهاد می‌کنیم به جای تاکسی، از اتوبوس و قطار استفاده کنید.

هزینه تور ترکیبی سوئیس

یکی از بهترین گزینه‌های سفر ارزان و مقرون‌به‌صرفه به کشور سوئیس، استفاده از تورهای ترکیبی است. در این صورت علاوه بر سفر به سوئیس، می‌توانید به چند کشور همسایه مثل اسپانیا، ایتالیا، فرانسه سفر کنید. هزینه تورهای ترکیبی به تعداد روزها، امکانات، هزینه هتل و غیره بستگی خواهد داشت. در هنگام رزرو تور ترکیبی به تعداد روز و ساعاتی که قرار است در سوئیس اقامت کنید، توجه ویژه داشته باشید.

هزینه سفر به سوئیس در نوروز ۱۴۰۳

بهار و تابستان با آب‌وهوای مطبوعی که دارد، از فصل‌های پرطرفدار برای رزرو تور سوئیس است. متنوع‌ترین تورهای سوئیس در بازه عید نوروز است و شما انتخاب‌های فراوانی دارید. همچنین با توجه به تعطیلات عید، بهترین فرصت برای استفاده از تورهای بلندمدت و ترکیبی سوئیس است. اگرچه قیمت تور سوئیس در نوروز، بهار و تابستان بالاتر از فصول پاییز و زمستان است اما قطعاً زیبایی‌های بیشتری از این کشور را خواهید دید.

ارزان‌ترین زمان سفر به سوئیس

ارزان‌ترین زمان سفر به اروپا و سوئیس، فصل زمستان است. در این مواقع هزینه‌های هتل‌ها و خورد و خوراک نسبت به سایر فصول کمتر است. در نتیجه هزینه‌ سفر شما کاهش یافته و همچنین می‌توانید از تفریحات زمستانی استفاده کنید. تصور کنید که در حال نوشیدن یک قهوه گرم هستید و منظره‌ی پوشیده شده از برف کوه‌های آلپ روبه‌رویتان قرار گرفته است. تصورش هم لذت‌بخش است، نه؟! پس برای تجربه این حس ناب و مانا توصیه می‌کنیم، تورهای ارزان قیمت سوئیس را از دست ندهید.

کاهش هزینه‌های سفر به سوئیس

اگر قصد سفر به سوئیس را دارید، پیشنهاد می‌کنیم نکات زیر را رعایت کنید تا هزینه‌های سفر به سوئیس را تا حدی کاهش دهید.

یکی از مهم‌ترین هزینه‌های سفر به سوئیس هزینه رفت‌وآمد در داخل شهر است. ممکن است هزینه‌های شما با استفاده از تاکسی‌های سوئیس افزایش یابد. برای همین پیشنهاد می‌کنیم به جای استفاده از تاکسی یا رنت ماشین، از وسایل نقلیه عمومی یا رنت دوچرخه استفاده کنید. همچنین پیاده‌روی در شهر یکی از روش‌های کاهش هزینه‌ی اضافی است و قطعاً قدم زدن در کنار ساحل رودخانه و دریاچه در هوای پاک زوریخ هم لذت‌بخش خواهد بود. برای خوردن غذا به جای مکان‌های لوکس و گران قیمت به سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای بزرگ مثل کوپ (coop) و میگروس (migros) مراجعه کنید. در این فروشگاه‌ها انتخاب‌های متنوع و مقرون‌به‌صرفه‌ای برای غذا، نوشیدنی، میوه و سبزیجات تازه خواهید داشت.

بهترین زمان سفر به سوئیس

بررسی هزینه‌های سفر به سوئیس

در مورد بهترین زمان سفر به سوئیس باید بگوییم که از ماه خرداد تا اواخر مرداد بهترین زمان است. در این زمان از سال، هوای سوئیس آفتابی و در عین حال مطبوع است اما باید خودتان را برای ازدحام در مراکز خرید، جاهای گردشگری و هزینه‌های بالاتر آماده کنید. اگر هم از هوای خنک و نسبتاً سرد لذت می‌برید، پاییز رنگارنگ زوریخ گزینه‌ ایده‌آل و جذابی برای‌ شما خواهد بود و اگر در فکر صرفه‌جویی در هزینه‌ها هستید، فصل زمستان مناسب‌ترین و بهترین فصل برای سفر به زوریخ است. علاوه‌ بر این، زمستان بهترین فصل برای دوست‌داران ورزش‌های زمستانی (به‌ویژه اسکی) است.

سخن پایانی

کشور سوئیس یکی از بهترین مقاصد گردشگری اروپا است. به طوری که سالانه هزاران نفر برای دیدن مناطق بکر و دریاچه‌های بی‌نظیر آن به این کشور سفر می‌کنند. برای سفر به یک کشور باید همه‌ی جوانب را بسنجید و هزینه‌های خود را برآورد کنید. بعد از آن درباره‌ی مقصد سفر اطلاعاتی را به دست آورده و برنامه‌ریزی لازم را انجام دهید. کشور سوئیس نیز از این قاعده مستثنی نیست و باید تمام موارد ذکر شده تحلیل و بررسی شوند. در این مقاله سعی کردیم در مورد تمام هزینه‌های سفر به سوئیس اطلاعاتی را برایتان بیان کنیم. هزینه سفر به سوئیس بسته به این که می‌خواهید سفر لوکس و یا مقرون‌به‌صرفه‌‌ای داشته باشید، متفاوت خواهد بود. معمولاً تور سوئیس گران‌تر از سایر تورهای اروپاست، برای همین هر چقدر در انتخاب گزینه‌ها برای کاهش هزینه‌ها دقت کنید، سفرتان ارزان‌تر پیش خواهد رفت.