رپورتاژ آگهی


در شمال، آپارتمان بخریم یا ویلا؟

اگرچه نرخ تورم در چند سال اخیر افزایش داشته و قیمت املاک شمال به شدت بالا رفته است، اما هنوز هم میتوان برای پیدا کردن گزینه های مناسب برای سرمایه گذاری امیدوار بود. کسانی که سرمایه کمی دارند یا پول کمی پس انداز کرده اند، می‌توانند درباره خرید ویلا در شمال یا خرید آپارتمان در شمال فکر کنند. البته گزینه های دیگری هم وجود دارد که از جمله آن می توان به خرید زمین قابل بهره برداری با متراژ کم و ارزان قیمت در مازندران اشاره کرد.

خرید ویلا در شمال و خرید آپارتمان در شمال موضوع این بحث ما است. دلیل خوبی برای این بررسی داریم. برخی از خانواده ها مقداری سرمایه برای خود جمع آوری کرده اند و می خواهند آن را به املاک شمال اختصاص دهند. اگر پول این افراد کم باشد، بدون تردید دغدغه ذهنی شان این است که در شمال، آپارتمان بخرم یا ویلا؟ می خواهیم در این بحث به پاسخ این سوال بپردازیم. اگر شما هم جزو این خانواده ها هستید پس جای درستی قرار گرفته‌اید!

تفاوتی نمی کند که بخواهید ویلاهای لاکچری شیک و چند صد میلیارد تومانی را بخرید، یا اینکه ویلای کوچک نقلی خود را با قیمت ارزان انتخاب کنید؛ آنچه مهم است این که نیاز دارید بهترین مشاوران املاک در کنار شما باشند. این کار، دو مزیت بزرگ را برایتان فراهم می کند. اول آن که نیازی نیست تمام مناطق مازندران را برای پیدا کردن ویلا یا آپارتمان مناسبت بگردید. مشاوران املاک، همراه شما هستند تا تمام مراحل کار برایتان ساده باشد. دومین مزیت این است که املاک بدون دردسر و مشکل را پیدا می کنید و معاملات امن را به پایان خواهید رساند.

اکنون زمان آن فرا رسیده است که درباره خرید ویلا یا آپارتمان در مازندران دقیق تر فکر کنید. اگر می خواهید در یک آپارتمان زیبا در یک شهر خوش آب و هوا در شمال اقامت داشته باشید، یا حتی اگر رویای تماشای منظره کامل ساحل دریا را در ذهن می پرورانید، پیشنهادهای خوبی برایتان داریم.

مقایسه مزایای خرید آپارتمان در شمال و خرید ویلا در شمال

در شمال، آپارتمان بخریم یا ویلا؟

هم خرید ویلا در شمال و هم خرید آپارتمان در شمال، هر دو سرمایه گذاری خوبی هستند، چون ارزش املاک و زمین های شمال روز به روز بیشتر می‌شود. اما اینکه بهترین ویلاهای مازندران در کدام شهرها هستند یا در کدام مناطق می توانید آپارتمان های خوبی بخرید، مسئله مهمی است.

زندگی در مازندران در نزدیکی ساحل دریا یا جنگل، حال و هوای متفاوتی در شما به وجود می‌آورد. این که ملکی را بخرید که نمای ۳۶۰ درجه رو به زیبایی های طبیعت فراهم کند، مزیت کمی نیست! پس می توان حدس زد که خانواده ها تصمیم بگیرند پول خود را روی ویلا یا آپارتمان در شمال سرمایه گذاری کنند.

به خوبی می دانید که شرایط و اصول زندگی در آپارتمان با زندگی در ویلای اختصاصی بسیار فرق دارد. زندگی آپارتمان نشینی، قواعد خاص خودش را طلب می کند. اگر در شمال آپارتمان بخرید، برخی فضاهای آپارتمان را با سایر ساکنین باید به صورت اشتراکی استفاده کنید. اگر نمی توانید با این نوع سبک زندگی کنار بیایید، پیشنهاد ما به شما، خرید یک ویلای مستقل در مازندران است.

یکی از مزایای خرید ویلای مستقل این است که تمام ساختمان و حتی محوطه اطراف ویلا در اختیار شما قرار می گیرد. اگر می بینید که بودجه شما کافی است، حتماً روی خرید ویلا در شمال برنامه ریزی کنید. زندگی در ویلای ساحلی در مازندران با یک نمای دلنشین رو به ساحل دریا یک امتیاز بزرگ است. شما مسیرهای دسترسی عالی به ساحل را در اختیار دارید و هر زمان که بخواهید برای قدم زدن به کنار دریا می روید!

امکانات ویلای اختصاصی، کاملاً به اعضای خانواده تعلق دارد. اگر ویلای شخصی مستقل بخرید، در منابع آب و برق، تلفن، انرژی یا محوطه سرسبز اطراف با سایر ساکنین محل شریک نیستید؛ اما اگر در آپارتمان زندگی کنید، این امکانات را باید با سایر همسایه های خود به اشتراک بگذارید.

اگر در بهترین شهر مازندران آپارتمان یا ویلا بخرید، هر دو می توانند امنیت لازم را برایتان فراهم کنند؛ اما اگر این مسئله برایتان بیش از پیش اهمیت دارد، خرید آپارتمان در شمال را به شما توصیه می کنیم.

نکته‌ای که لازم است در اینجا خاطر نشان کنیم این است که خوشبختانه با توسعه ساخت و سازهای ویلا در شمال، بسیاری از گزینه های خوب برای خرید ویلا وجود دارد که در شهرک های ویلایی قرار گرفته اند. شهرک ها دارای نگهبانی ۲۴ ساعته و شیفت های گشت روزانه هستند، پس نباید نگران امنیت ویلا شهرکی در مازندران باشید.

اگر میخواهید پس از خرید ملک، آن را رهن و اجاره بدهید، بهترین گزینه، خرید آپارتمان در شمال است. اگر بودجه کم دارید یا به مناطق جنگلی علاقه مند هستید، خرید ویلا جنگلی در شمال را به شما پیشنهاد می کنیم. در قسمت بعدی نگاهی به قیمت ویلا در شمال و قیمت آپارتمان در شمال خواهیم داشت.

قیمت ویلاها و آپارتمان های شمال چقدر است؟

در شمال، آپارتمان بخریم یا ویلا؟

انتخاب برای خرید ویلا یا آپارتمان در شمال به سه عامل بستگی دارد؛ اول آنکه خودتان به کدام سبک زندگی علاقه مند باشید؛ دوم آن که چقدر سرمایه برای این کار اختصاص داده اید؛ و سوم آنکه کدام شهر مازندران را برای خرید ملک در نظر گرفته اید. برای اینکه پیدا کردن ویلای آپارتمان برای تان راحت تر باشد، به این سه گزینه دقیقاً فکر کنید.

پس از آن که به سوال های فوق پاسخ دادید، یا مسائل را تجزیه و تحلیل کردید، نوبت به بررسی قیمت ویلاهای آپارتمان ها در شهرهای مختلف مازندران می رسد. کارشناسان املاک اول خونه شما را همراهی می کنند تا بررسی دقیق تری داشته باشید. اول خونه، مرجع خرید و فروش ویلا و زمین و باغ در شمال است و به شهرهای مختلف روستاها و مناطق کوچک و بزرگ تسلط دارد.

قیمت ویلای شمال یا آپارتمان شمال به عوامل مختلفی وابسته است؛ مثلاً اینکه موقعیت مکانی ملک کجاست، چند متر مساحت دارد، چه امکاناتی دارد و قیمت زمین در آن منطقه چقدر است. مثلاً با بودجه مالی ۴ میلیارد تومان، شما نمی توانید ویلای ساحلی شیک بخرید؛ در مقابل با همین مقدار سرمایه به خوبی می توانید آپارتمان ساحلی زیبایی را پیدا کنید. در هر حال، پیدا کردن ویلای ارزان در مازندران یا آپارتمان ارزان در شمال کار سختی نیست.

مهم ترین شهرهای مازندران که می‌توانید آپارتمان در منطقه شهری با قیمت خوب پیدا کنید، شامل نور، نوشهر و آمل است. اگر به خرید آپارتمان ساحلی علاقه دارید، منطقه سرخرود را پیشنهاد می دهیم. جایی که رو به رشد است و پتانسیل پیشرفت فوق‌العاده‌ای دارد. زیباترین برج های ساحلی در سرخرود ساخته شده اند و شهرک های برند همچون شهرک خانه دریا در نزدیکی ساحل دیده می شود.

برای استعلام قیمت ویلای شمال یا قیمت خرید آپارتمان در سرخرود، حتماً به تمام نکات فوق دقت کنید. برای این که انتخاب بین این دو ملک برایتان آسان‌تر باشد، دفترچه یادداشتی تهیه کنید و آنچه که انتظار دارید را بنویسید.

کارشناسان املاک اول خونه به شما کمک می‌کنند، شهرهای مازندران را از نظر بگذرانید، قیمت ویلاهای آپارتمان ها را بررسی کرده و در نهایت، مناسب ترین ملک را انتخاب کنید. کافیست به وب سایت اول خونه به آدرس اینترنتی www.avalkhune.com مراجعه کرده و با کارشناسان شعب مختلف تماس بگیرید.